جدیدترین مطالب

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: چهارمین همایش حبیب دلها یادواره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج حبیب لک‌زایی در این شهرستان برگزار می‌شود.

علی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیمروز اظهار کرد: چهارمین همایش حبیب دلها، یادواره سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی بیست و نهم مهر ماه جاری ساعت 15 الی 17 با حضور میهمانان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه همایش حبیب دلها در راستای معرفی هرچه بیشتر سجایای این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، افزود: سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی یک چهره ملی و منشأ خدمات ارزنده‌ای در کشور است.

این مسؤول ادامه داد: به دلیل سیر و سلوک و رفتار صادقانه و مخلصانه‌ای که این سردار سرافراز سپاه اسلام داشت، تمام ‌ارگان‌ها و نهادهای دانشگاهی، اداری و غیر اداری و فرهنگی و غیرفرهنگی، خودشان را نسبت به برگزاری همایش گرامیداشت سردار شهید حاج لک زایی مسئول می‌دانند.


وی این همایش را فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با شخصیت و سیره سردار لک‌زایی عنوان کرد و اظهار کرد: همایش حبیب دلها یک کار فرهنگی و پژوهشی در راستای معرفی ایشان به عنوان یک الگوی فرهیخته برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز ادامه داد: امیدواریم به سبب جایگاه بلند و ارزشمند این شهید بزرگوار و نگاه بلندی که وی در زمینه مسائل فرهنگی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشت، روز به روز شاهد برگزاری مراسم گسترده و با کیفیت بسیار عالی برای گرامیداشت یاد و خاطره ایشان باشیم.

به گزارش فارس، سردار بی‌ادعا، در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک‏زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

جالب آنکه روز شهادت این سرباز نامدار انقلاب، سالروز شهادت امام جواد (ع) و سومین سالگرد شهدای وحدت بود؛ هفتمین روز مراسم شهادتش همزمان با روز عرفه و چهلمین روز شهادت او نیز مصادف با روز عاشورا و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید