به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی ارتحال ابوالشهداء حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ «محمد لک زایی اعتمادی» از چهره‌های خدوم و انقلابی خطه ولایتمدار سیستان و بلوچستان؛ دبیرکل مجمع پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن اختری» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی حضرت حجت السلام والمسلمین جناب آقای دکتر نجف لک زایی زید عزه العالی

با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت پدر بزرگوار شما، عالم زاهد و دانشمند مجاهد ابوالشهید حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد لک زایی اعتمادی را تسلیت عرض می‌کنم.

آن فقید سعید، از چهره‌های خدوم و انقلابی خطه ولایتمدار سیستان بود که دوران ستمشاهی را در خط مبارزاتی امام خمینی(ره) و سالهای پس از پیروزی انقلاب را در جبهه‌های نبرد نور علیه ظلمت و نیز مجاهدات فکری و فرهنگی سپری کرد.

ایشان در عمر با برکت خویش، با اقامه صلاة، تعلیم قرآن و ترویج معارف اهل بیت(ع)، نسلی پویا و بصیر تربیت نمود که باقیات صالحات او به شمار می روند.

این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت و جنابعالی و مردم سیستان قهرمان، کلیه بستگان، شاگردان و دوست‌داران ایشان تسلیت گفته، برای شما صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقید سعید و فرزند فداکارش "سردار شهید حاج حبیب لک زایی" رحمت و رضوان الهی مسئلت می نمایم.


محمدحسن اختری
دبیرکل