چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 248

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خاش، سردار محمد ناظری در یادواره سردار شهید لک زایی در خاش اظهار کرد: شهید لک زایی میدان دار تقریب مذاهب در استان سیستان و بلوچستان بود.  فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: شهید لک زایی مظهر وحدت و […]

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خاش، سردار محمد ناظری در یادواره سردار شهید لک زایی در خاش اظهار کرد: شهید لک زایی میدان دار تقریب مذاهب در استان سیستان و بلوچستان بود.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: شهید لک زایی مظهر وحدت و تقریب مذاهب بود و همین یادواره ای که امروز در این شهرستان برگزار شده است، نمونه کوچکی از اتحاد، انسجام و نشانه وحدت است.

فرمانده قرارگاه شهید معمار افزود: موفقیت نظام و انقلاب ما، در اتحاد و انسجام است و مهمترین دلیل عصبانیت دشمن هم، اتحاد ملت ما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های اخلاقی، رفتاری و مدیریتی سردار شهید لک زایی پرداخت و گفت: دو درس از سیره و زندگی این شهید به وضوح نمایان است و آن دو عبارتند از خدمت صادقانه و بی منت، و دیگری اهتمام داشتن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.

سردار ناظری ادامه داد: مسئولین ما باید از این سیره درس و الگو بگیرند و همواره خدمت صادقانه را پیشه راهشان کنند.

فرمانده قرارگاه شهید معمار بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا برای الگو گرفتن از شهداست.
وی با اشاره به رفاقت بیش از سه دهه خود با این شهید بزرگوار گفت: این شهید بزرگوار از دوران کودکی و نوجوانی در کنار پدر عالم، روحانی و وارسته شان، تربیت قرآنی یافت و این تربیت باعث شد که ایشان تفکر قرآنی داشته باشد.

وی هیبت، شجاعت، متانت، تواضع، فروتنی و ولایت پذیری و حرکت در مسیر شهدا را از دیگر ویژگی های شهید لک زایی که به عنوان پدر بسیجیان استان سیستان و بلوچستان معروف است، اشاره نمود.
گفتنی است نهمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی و شهدای وحدت، امنیت و خدمت و شهدای شهرستان خاش با حضور خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و مردم غیور شیعه و سنی استان، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد.