چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 349
 
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: سپاه، نظام و انقلاب باید بداند که هرجا لک‌زایی باشد، آنجا لنگرگاه می‌شود.
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در دیدار با خانواده شهید حاج حبیب لک‌زایی به مناسبت نهمین سالگرد شهادت وی با اشاره به جایگاه شهید لک‌زایی اظهار داشت: اگر بگوییم شهید لک‌زایی فقط متعلق به جامعه سپاه است، اشتباه گفته‌ایم. شهید لک‌زایی متعلق به نظام اسلامی است. یعنی سپاه، نظام و انقلاب باید بداند که هرجا لک‌زایی باشد، آنجا لنگرگاه می‌شود.

شهید لک زایی برای انقلاب و نظام چون لنگرگاه بود

وی با اشاره به نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب اسلامی به کتاب شهید لک‌زایی افزود: برخی چون رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه جایگاه شهید لک‌زایی می‌شوند. اینکه امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) کتاب شهید را مورد لطف قرار می‌دهد اتفاقی نیست و یا احترام سردار سلامی به این شهید اتفاقی نیست. این در اثر معرفت و آن ویژگی خاص شهید لک‌زایی در عفو و گذشت است.

غیب پرور بیان کرد: باور قلبی من این است اگر می‌گوییم رفتار اهل بیت (ع) کریمانه است شهدا هم اینگونه هستند. این از لطف پروردگار است که در جای جای ایران اسلامی افرادی را برای ما گذاشت که ناب‌ترین افراد هستند، در منطقه آذربایجان شهید باکری را داریم، در اصفهان شهید خرازی است، حاج قاسم هم قافله سالار شده است. هر جای مملکت را ببینیم خداوند یک نشانه گذاری کرده است. معتقدم شهید لک‌زایی نه فقط متعلق به منطقه سیستان و جنوب شرق کشور بلکه برای همه کشور است و نباید او را کوچک کنیم. شهدا مثل یک تابلو‌های راهنمایی و رانندگی هستند راه درست و سرعت را به ما نشان می‌دهند و آهنگ حرکت را برای ما می‌نوازند.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار شهید حبیب لک‌زایی از فرماندهان سپاه پاسداران در منطقه جنوب شرقی کشور و سیستان بلوچستان بود. در کارنامه درخشان زندگی او ۱۰۰ ماه حضور در دفاع مقدس و شرکت در عملیات‌های مختلف است. او با ۷۷ درصد جانبازی در نهایت مهر سال ۱۳۹۱ آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

 
 
00:0005:34
 
کد ویدیو

انتهای پیام/ ۱۴۱

کد خبر: ۴۸۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 02November 2021