چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 1602

رئيس مجلس شوراي اسلامي از وعده مسئولان پاكستاني براي جلوگيري از ناامني در مرزهاي استان سيستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش فارس غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي شب گذشته پس از سفر سه روزه به پاكستان، به تهران بازگشت و در جمع خبرنگاران در پاويون جمهوري فرودگاه مهر آباد دستاوردهاي اين سفر را تشريح كرد.
وي با اشاره به گفت‌وگوهاي خود با مقامات پاكستاني درخصوص ناامني در مرزهاي ايران و پاكستان گفت: در اين سفر درخصوص امنيت مرزهاي ايران و پاكستان خصوصاً در استان سيستان و بلوچستان صحبت‌هايي شد و مقامات پاكستاني تاكيد داشتند كه نهايت تلاش و كوشش خود را براي مقابله با ناامني بكار خواهند گرفت.
رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: مقامات پاكستاني گفتند كه اگر اتفاقي در مرزهاي اين استان به وجود آمده ناشي از اراده و تمايل مردم و دولت پاكستان نبوده، بلكه به دليل وضعيت خاص مسئله و مرزهاست و ما تاكيد مي‌كنيم كه بايد با همكاري ايران و پاكستان جلوي ناامني‌هاي گهگاه و اتفاقي هم گرفته شود.
حدادعادل با اشاره به ديدار خود با رئيس‌جمهور، نخست‌وزير، روساي دو مجلس پاكستان در اسلام آباد، تصريح كرد: در اين ديدارها در خصوص روابط دو جانبه، روابط سياسي، اقتصادي و فرهنگي مذاكراتي انجام شد كه اين مذاكرات بسيار سودمند بود و مواضع دو كشور عمدتاً و عموماً به يكديگر خيلي نزديك بود.