چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 2701

خانواده هاي قربانيان ترور با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي ترور دهه سوم اسفند كه به دست عناصر جنايتكار گروههاي تروريستي همچون گروهك منافقين، گروهك فرقان،‌ گروهك تروريستي جندالله، گروهك تروريستي كومله و ديگر گروههاي ضد بشري به شهادت رسيدند بر خود مي دانند تا فرياد تظلم خواهي خود را به گوش جهانيان برسانند و بگويند كه با ترور و تروريسم در هر كجا و با هر هدفي مخالفند و اين پديده شوم را محكوم مي كنند.

بيانيه انجمن دفاع از قربانيان تروريسم به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره شهداي ترور دهه سوم اسفند 

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم با انتشار بيانيه اي ياد و خاطره شهداي ترور در دهه سوم اسفند را گرامي داشته و ضمن ابراز همدردی با خانواده های این شهیدان، فعاليتهاي تروريستي را نشاني از خوي ضد بشري گروهها و افرادي دانست كه جان انسانهاي بيگناه را قرباني زياده خواهي هاي خود مي كنند و بي آنكه كارنامه پر از ترور و جنايت خويش را به ياد آورند دم از حقوق بشر و آزادي انسان مي زنند.

در بخش هايي از اين بيانيه آمده است؛

خانواده هاي قربانيان ترور با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي ترور دهه سوم اسفند كه به دست عناصر جنايتكار گروههاي تروريستي همچون گروهك منافقين، گروهك فرقان،‌ گروهك تروريستي جندالله، گروهك تروريستي كومله و ديگر گروههاي ضد بشري به شهادت رسيدند بر خود مي دانند تا فرياد تظلم خواهي خود را به گوش جهانيان برسانند و بگويند كه با ترور و تروريسم در هر كجا و با هر هدفي مخالفند و اين پديده شوم را محكوم مي كنند، و در برابر آن با برافراشتن پرچم جهان بدون ترور كه در برگيرنده مفاهيم والاي انساني است تلاش مي كنند ماهيت واقعي ترور و گروههاي تروريستي را براي همگان نمايان كرده و جامعه جهاني را از اين تهديد خطرناك برهانند.

بي شك در اين ميان نشان دادن رنجها و آلام خانواده هاي قربانيان ترور كه عزيزان خويش را از دست داده اند، گامي بلند براي رسوايي گروههاي تروريستي است و نشانگر مظلوميت ملت بزرگي است كه خون فرزندانشان به ناحق ريخته مي شود و قاتلين آنها در پس حمايتهاي برخي دولتها و نهادهاي بين المللي و در مغايرت با اصول انساني و بسياري قوانين بين المللي آزادانه در هر جايي به فعاليتهاي ضد بشري خود ادامه مي دهند.

ما خانواده های قربانیان ترور در این بیانیه، هر گونه اقدام تروريستي را محكوم و انفعال نهادهای بین المللی و کشورهای غربی که حتی از محکوم کردن تروریسم ابا دارند را عاملی مهم در گسترش روزافزون این پدیده شوم مي دانيم و معتقديم مبارزه با تروريسم اراده اي جهاني را مي طلبد كه بايد به دور از بازيهاي سياسي و بر محور شعار جهان بدون ترور شكل بگيرد. و اين خواسته اي جهاني و دغدغه اي انساني است كه از پس خون هزاران انسان بيگناه برخاسته است.

ما معتقدیم تروريسم در روند روبه گسترش خود پاي بر روي تمام ارزشهاي انساني گذاشته و با قرباني كردن هزاران انسان بيگناه صفحاتي سياه را به تاريخ افزوده است. در اينجا نام تعداد اندکی از شهدای ترور که بی هیچ گناهی حق حیات از آنها سلب شده آمده است، این بیانیه صدای مظلومیت این شهیدان و خانواده های داغدار آنها است خانواده هایی که خواستار برخورد بین المللی با عاملان این جنایتها بوده و اراده ای بین المللی را طلب می کنند تا در پرتو آن دیگر هیچ انسانی ترور و هیچ خانواده ای داغدار عزیزش نگردد.

شهيدان ترور براي هميشه تاريخ جاودانه اند. آناني كه بي هيچ گناهي قرباني زياده خواهي تروريستها شدند، شهيداني كه برخي از آنها نامشان در اينجا آمده و ياد و خاطره شان گرامي است. در اینجا با ذکر مختصري از زندگي تنی چند از شهداي ترور دهه سوم اسفند ماه يادي مي كنيم از اين عزيزان.

بيست و يكم اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید رضا حیدری: شهید سید رضا حیدری دربیست و نهم شهریورماه هزار وسیصد و سی ونه دراستان خوزستان بدنیا آمد.وی دانش آموز دوره متوسطه بود.سید رضا مجرد بود ودرآبادان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و یکم اسفند ماه هزار و سیصد وپنجاه وهفت در مسجد سلیمان (کوی طالقانی)در درگیری مسلحانه توسط عناصرسازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،چنگیز دهقانی سیاهکی: شهید چنگیز دهقانی سیاهکی درنهم فروردین هزارو سیصد وپنجاه و چهار در استان هرمزگان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات راهنمایی وسرباز بود.چنگیز متاهل بود ودر قشم سکونت داشت .وی سرانجام در بیست ویک اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و چهار در خورمچاه قشم توسط اشرار مسلح مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،صدیق بانیر: شهید صدیق بانیر در سال هزارو سیصد و چهل و شش در استان کردستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی وکارگر بود.صدیق مجرد بود و درسنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست ویکم اسفند ماه هزار وسیصد وشصت وهشت بر اثر شکنجه اشرار مسلح در مریوان به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،ابراهیم کرد: شهید ابراهیم کرد در دوم شهریورماه هزار و سیصد و سی وهشت دراستان سیستان وبلوچستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه ومعلم بود.ابراهیم متاهل ودارای دو فرزند بود و درایرانشهر سکونت داشت.وی سرانجام دربیست ویکم اسفند ماه هزارو سیصد وشصت ونه توسط اشرار مسلح در ایرانشهر مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عبدالحسین پرموز: شهید عبدالحسین پرموز دردوم آبان ماه هزار و سیصد وچهل وسه در خوزستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی وبسیجی بود.عبدالحسین متاهل ودارای یک فرزند بود ودر اهواز سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و یکم اسفند ماه هزار وسیصد وشصت و سه توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در اهواز مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید عبدالحمیدعسگری: شهید سید عبدالحمید عسگری درچهاردهم بهمن ماه هزار وسیصد وچهل در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه وپاسدار بود.عبدالحمید مجرد بود ودر مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست ویکم اسفند ماه هزار وسیصد وپنجاه نه در سرخس توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوءقصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،توفیق مدنی فرد: شهید توفیق مدنی فرد در سوم شهریور ماه هزار وسیصد وهشت در کردستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی بود.توفیق متاهل ودارای دو فرزند بود ودر سنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست ویکم اسفند ماه هزار وسیصد وهفتاد ویک درمریوان توسط عناصر تروریستی حزب کومله مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،میرزه شهبازی: شهید میرزه شهبازی در نوزدهم فروردین ماه هزار وسیصد وچهل وپنج در آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.شهبازی سرانجام در بیست و یکم اسفند ماه هزار و سیصد و شصت و سه در سردشت توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوءقصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،نصرت الله سیفی: شهید نصرت الله سیفی در هفتم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و چهار در تهران بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کادر نیروی انتظامی بود.نصرت الله متاهل ، دارای چهار فرزند و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و یکم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوءقصد واقع شد و به شهادت رسید.

بيست و دوم اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،احمد نواب مطلق: شهيد احمد نواب مطلق در هفتم خرداد هزار و سيصد و سي و نه به دنيا آمد و تا دوره راهنمايي به تحصيل پرداخت وي كه ساكن شهر تهران بود در جهاد سازندگي مشغول به كار شد . احمد در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق در تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عباس آقامحمد: شهيدعباس آقامحمد در دوم فروردين هزار و سيصد و سي و شش متولد شد و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت ويبه همراه همسر و فرزندش درسولقان تهران زندگي مي كرد و به كارگري مشغول بود.عباس در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و پنجاه و هفت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق در خيابان دامپزشكي تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مهدي علي زاده: شهيد مهدي علي زاده در اول فروردين هزار و سيصد و پنجاه و پنج به دنيا آمد وي كه كودكي پنج ساله بود در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق درخيابان مختاري تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،نصراله برهاني: شهيدنصراله برهاني در نهم خرداد هزار و سيصد و سي و هشت به دنيا آمد و تا دوره متوسطه به تحصيل پرداخت وي كهدانش اموز بودبه همراه خانواده اش در شهرچالوس سكونت داشت. نصراله در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و پنجاه و هفت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق در مقابل سينماي مركزي چالوس ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد صالح پرويزي: شهيدمحمدصالح پرويزي در فروردين هزار و سيصد وچهل و نه چشم به جهان گشود و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت وي كه ساكن شهر سنندج بودبا شغل نانوايي امرار معاش مي كرد. محمدصالح در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و شصت و هشت به دست نيروهاي حزب در ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح شد و ساعاتي بعد در بيمارستان به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمدرضا شريفي آشتياني: شهيد محمدرضا شريفي آشتياني در فروردين هزار و سيصد و سي و نه به دنيا آمد و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت وي كه ساكن شهر تهران بود در سپاه پاسداران مشغول به كار شد .محمدرضا در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق درخيابان مختاري تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عبدالحسين صابونچي: شهيد عبدالحسين صابونچي در بيست و پنجم شهريور هزار و سيصد و چهل و سه به متولدشدو تا دوره متوسطه به تحصيل پرداخت وي كهدانش آموزبود به همراه خانواده اش درشهر تهران سكونت داشت.عبدالحسين در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق درخيابان آپادانا تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عزيزاله خوش مقام بخشايشي: شهيد عزيزاله خوش مقام بخشايشي در دهم فروردين هزار و سيصد و چهل چشم به جهان گشود و تا دوره راهنمايي به تحصيل پرداخت وي كه ساكن شهر تهران بود با كارگري به امرار معاش ميپرداخت . عزيزاله در بيست و دوم اسفند هزار و سيصد و پنجاه و هفت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق درخيابان انقلاب تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،تیمور میر: شهید تیمور میر در سال هزار و سیصد و سی و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد.وی ساکن زابل بود.تیمور سرانجام در بیست و دوم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و پنج مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

بيست و سوم اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، جواد برجعلي: شهيد جوادبرجعلي در بيستم فروردين هزار و سيصد و سي به دنيا آمد وي كه تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت او كه راننده پايه دوم بود به همراه همسر و چهار فرزندش در تهران زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت در منطقه يوسف آباد به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،قاسم نجارچيزي: شهيد قاسم نجارچيزي در هفتم خرداد هزار و سيصد و سيزده در اذربايجانغربي متولد شد و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت وي كه داراي شغل آزاد بود به همراه همسر و دوفرزندش دراروميه زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت و دو در اروميه به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،جعفر كلهر: شهيد جعفر كلهر در پنجم بهمن هزار و سيصد و سي و هشت متولد شد او كه تا دوره متوسطه به تحصيل پرداخت معلم بود به همراه همسر و دوفرزندش در تهران زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت در تهران به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،ملك نارويي: شهيد ملك نارويي در فروردين هزار و سيصد و سي و يك در سيستان و بلوچستان چشم به جهان گشود او كه تا دوره متوسطه به تحصيل ادامه داد در ارتش به عنوان كادري مشغول شدوي به همراه همسر و دو فرزندش در زاهدان زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد وهفتاد و پنج در زاهدان به دست نيروهاي اشرار ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مرتضي يزدي: شهيد مرتضي يزدي در پانزدهم آذر هزار و سيصد و هجده به دنيا آمد وي كه تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت راننده پايه دوم بودو به همراه همسر و چهار فرزندش در تهران زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت در منطقه يوسف آباد به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،قادر پادار: شهيد قادرپادار در سوم خرداد هزار و سيصد و دو در اذربايجانغربي متولد شد و تا دوره ابتدايي به مدرسه رفت وي كه داراي شغل آزاد بود به همراه همسروهفت فرزندش دراروميه زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت و دو در اروميه به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،احمدمحمدي: شهيداحمد محمدي دردهم مرداد هزار و سيصد وسي و هشت به دنيا امد و تا دوره متوسطه به تحصيل پرداخت وي كه بهيار بود به هراه همسر و دوفرزندش در تهران زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي حزب كوموله درجاده بيجار ديواندره ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمدصالح محمودآزادي: شهيدمحمدصالح محمودآزادي در نوزدهم دي هزار و سيصد و چهل و پنج در كردستان چشم به جهان گشود و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت وي كه داراي شغل آزاد بود درسنندج زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت وپنج درسنندج به دست نيروهاي حزب دموكرات ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد سالم هوسي: شهيدمحمد سالم هوسي در اول آبان هزار و سيصد وسي وپنج به دنيا امد و به تحصيلات حوزوي پرداخت وي كه طلبه بود به همراه همسر وپنج فرزندش درمشهد زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت به دست نيروهاي سازمان تروريستي مجاهدين خلق در مقابل فرمانداري تهران ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،ناصر ساعدي: شهيدناصر ساعدي درهشتم آذر هزار و سيصد وچهل ويك متولدشد و تا دوره ابتدايي به تحصيل پرداخت وي كه كارگر بود به همراه خانواده اش در سنندج زندگي مي كرد تا اينكه در بيست و سوم اسفند هزار و سيصد و شصت وسه به دست نيروهاي حزب دموكرات درسنندج ترور شد و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،فردوس محمدی کفراج: شهید فردوس محمدی کفراج در اول اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و پنج در استان لرستان بدنیا آمد.وی ساکن خرم آباد بود.فردوس سرانجام در بیست و سوم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و دو توسط عوامل ناشناس در خارج از کشور مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

بيست و چهار اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،ذکریا قورچی بيگي: شهید ذکریا قورچي در سال هزار و سیصد و هجده در مازندران به دنیا آمد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی که کارمند بانک ملت بود به همراه همسر و فرزندش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عباس علی رایگان: شهید عباس علی رایگان در ششم آبان سال هزار و سیصد و سی و یک به دنیا آمد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی که کارمند بود به همراه همسر و فرزندش در تهران زندگی می کرد تا اینکه عباس علی در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمود شیر بیوکی: شهید محمود شیر بیوکی درفروردین سال هزار و سیصد و بیست و یک متولد شد و تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت وی کهبه شغل بنایی و معماری مشغول بود به همراه همسرش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان نواب تهران ترور شد وبر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، محمد برجسته: شهید محمد برجسته در سوم بهمن هزار و سیصد و سی و یک به دنیا آمد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی که کارمند بود به همراه همسرو چهار فرزندش در کرمان سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،پرویز شعبانی: شهید پرویز شعبانی درشانزدهم شهریور هزار و سیصد وچهل چشم به جهان گشود و پس از پایان دوره متوسطه در دانشگاه پذیرفته شد و دانشجو بود وی به همراه خانواده اش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،علی احمد پور فیروزآبادی: شهید علی احمد پور فیروزآبادی دراول مهر هزار و سیصد و سی و چهار متولد شد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی که کارمند بود به همراه همسر و دو فرزندش در تهران زندگی می کرد تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،رجبعلی تلیکانی: شهید رجبعلی تلیکانی دربیستم اسفند سال هزار و سیصد و نوزده متولد شد و تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت وی که به شغل شغل فروشندگی لباس مشغول بود به همراه همسرش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصدو شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محسن ظهیری: شهید محسن ظهیری درنوزدهم تیرسال هزار و سیصد وسی و نه چشم به جهان گشود و تا دورهمتوسطه به تحصیل پرداخت وی که کارمند بود به همراه خانواده اش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و سه دربمب گذاری سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در نمازجمعه تهران به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،علی صیرفی پور: شهید علی صیرفی پور درسوم شهریور هزار و سیصد و بیست و هفت متولد شد و تا دوره راهنمایی به تحصیل پرداخت وی که به شغل آزادمشغول بود به همراه همسرو سه فرزندش در آشتیان زندگی می کرد تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت ودو به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان ملاصدرا تهران ترور شد وبر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید سعید جامعی: شهید سید سعید جامعی در اول تیر هزار و سیصد وسی و هفت به دنیا آمد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی که به شغل کارمندی مشغول بود به همراه همسرو سه فرزندش در تهران سکونت داشت تا اینکه در بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان طالقانی تهران ترور شد وبر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،میرجان بامری: شهید میرجان بامری در سال یکهزار وسیصد وچهل وچهاردر استان کرمان متولد شد. تا دوره ابتدایی تحصیل نمود و به شغل کارگری مشغول به کار شد. او مجرد بود و در کرمان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست وچهارم اسفند ماه هزار وسیصد وشصت وهفت توسط اشرار در شهرستان کهنوج به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید مهدی رضوی: شهید سید مهدی رضوی در سال یکهزار و سیصد و دو در تهران دیده به جهان گشود. تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت. او متاهل و پدر نه فرزند بود.وی سرانجام در روز بیست وچهارم اسفند ماه هزار وسیصد و شصت وسه در حال اقامه نمازجمعه در دانشگاه تهران در جریان بمب گذاری ترویستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محسن هاجی هاشم: شهید محسن حاجی هاشم در یازدهم تیر ماه هزار و سیصد و بیست و هفت در تهران متولد شد . تا دوره متوسطه تحصیل نمود و وارد کادر ارتش شد او متاهل بود و یک فرزند داشت. وی سرانجام در بیست و چهارم اسفند ماه هزاروسیصدوشصت وسه در حال اقامه نمازجمعه در دانشگاه تهران درجریان بمب گذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید .

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،بی بی نصرت حسینی: شهید بی بی نصرت حسینی در یکم فروردین ماه هزاروسیصد و چهل وهفت دراستان خراسان به دنیا آمد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت . وی مجرد بود و در مشهد مقدس سکونت داشت . او سرانجام در بیست و چهارم اسفند ماه یکهزارو سیصد و شصت و هشت در پاسگاه پل شیله در شهرستان زابل توسط اشرار تروریست به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،غلام علی حاجی هاشم: شهید غلام علی حاجی هاشم در روز شانزدهم مرداد ماه هزاروسیصد و ده در تهران دیده به جهان گشود . تا دوره ابتدایی تحصیل نمود و به شغل خیاطی مشغول شد. او متاهل و پدر یک فرزند وبود و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در روز بیست وچهارم اسفند ماه هزار و سیصد و شصت و سه در حال اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران در جریان بمب گذاری ترویستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، احمد امامی: شهید احمد امامی در روز بیست و نهم آبان ماه هزار و سیصد و سی و یک در استان خراسان زاده شد. تا دوره ابتدایی تحصیل نمود و به شغل رانندگی مشغول شد . او در شهرستان مشهد مقدس سکونت داشت. وی سرانجام در جاده زاهدان توسط اشرار به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مجتبی توانگر دهقان: شهید مجتبی توانگر دهقان در روز یکم تیر ماه هزارو سیصد و سی و چهار در تهران متولد شد. تحصیلاتش را تا دوره متوسطه ادامه داد وبه عنوان تحویل دار مشغول به کار شد. او متاهل و دارای یک فرزند بود و درتهران ساکن بود. وی سرانجام در روزبیست وچهارم اسفند ماه هزارو سیصد و شصت وسه در حال اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران درجریان بمب گذاری ترویستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مهدی ابراهیمی: شهید مهدی ابراهیمی در روز بیست و یکم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و چهار در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا دانشگاه ادامه داد و به عنوان معلم دوره دبیرستان به کار مشغول شد. وی متاهل و پدر دوفرزند بود و در شهرستان شهر ری سکونت داشت . او سرانجام در روز بیست و چهارم اسفند ماه هزارو سیصد و شصت وسه در حال اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران درجریان بمب گذاری ترویستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد غفاری: شهید محمد غفاری در روز چهارم مهر هزار وسیصد و چهل به دنیا آمد. تا دوره متوسطه تحصیل نمود و به عنوان معلم مشغول به کار شد. وی مجرد بود و در تهران سکونت داشت. او سرانجام در روز بیست و چهارم اسفند ماه هزارو سیصد و شصت وسه در حال اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران درجریان بمب گذاری ترویستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،کبری حسن زاده سورانی: شهید کبری حسن زاده سورانی در روز بیست وهفتم آذرماه هزار و سیصد و دوازده در استان خراسان متولد شد. او متاهل بود و یک فرزند داشت . وی سرانجام در روز بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در پاسگاه پل شیله در شهرستان زابل توسط اشرار تروریست به شهادت رسید.

بيست و پنجم اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،واحد خاوران: شهید واحد خاوران در اول شهریور ماه هزار و سیصد وسی و شش در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و تاجر بود.واحد متاهل، دارای دو فرزند،و در زاهدان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و پنج اسفند ماه هزار و سیصد وشصت و هشت درجاده زابل- زاهدان توسط اشرار مسلح مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،شرنگ رموزی باقر جانی: شهید شرنگ رموزی باقر جانی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان تهران بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.شرنگ مجرد بود و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و پنج اسفند ماه هزار و سیصد شصت در خیابان خوش شمالی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،شمسی مرادی الشتر: شهید شمسی مرادی الشتر در هفده اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان لرستان بدنیا آمد. .وی دارای تحصیلات راهنمایی و آموزشیار بود.شمسی متاهل بود و در خرم آباد سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و پنج اسفند ماه هزار و سیصد وشصت و شش توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، احمد جعفری رمشتی: شهید احمد جعفری رمشتی در دهم فروردین ماه هزار و سیصد و نه در یکی از روستاهای استان کردستان بدنیا آمد. .وی دارای تحصیلات ابتدایی وکشاورز بود. احمد متاهل،دارای سه فرزند، و در سنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و پنج اسفند ماه هزار و سیصد وشصت ویک در سنندج توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، شهید محبعلی یوسفی: شهید محبعلی یوسفی در اول مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. محبعلی سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، مجتبی کیخانی جهان تیغ: شهید مجتبی کیخانی جهان تیغ در بیست و ششم اسفند ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. مجتبی سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، علی رضا قیصری: شهید علی رضا قیصری در بیستم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. علی رضا سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، مسلم لک زایی: شهید مسلم لک زایی در سی ام شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. مسلم سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار توسط اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، مهدی نوری: شهید مهدی نوری در سی ام شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. مهدی سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عیسی کوهستانی: شهید عیسی کوهستانی در نهم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. عیسی سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، حسین صیادی: شهید حسین صیادی در پنجم آبان ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. حسین سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، نعمت الله پیغان: شهید نعمت الله پیغان در پنجم آبان ماه هزار و سیصد و پنجاه و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. وی متأهل و دارای دو فرزند بود. نعمت سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار توسط  اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، غلام رضا سر گل زائی نظامی: شهید غلام رضا سر گل زائی نظامی در سی ام فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود. غلام رضا سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، حمید کیخاه زاده: شهید حمید کیخاه زاده در سیزدهم بهمن ماه هزار و سیصد و شصت و هفت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود. حمید سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، محمد امیر واعظی: شهید محمد امیر واعظی در چهاردهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و پنجاه و پنج در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود. محمد امیر سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، صادق کیخا: شهید صادق کیخا در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود. صادق سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مهدی کیخا: شهید مهدی کیخا در سال هزار و سیصد و شصت و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود.مهدی سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمود سرگزی: شهید محمود سرگزی در بیستم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و هفت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود.محمود سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محسن ذوالفقاری: شهید محسن ذوالفقاری در سال هزار و هزار و سیصد و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود.محمود سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد حسن واعظی: شهید محمد حسن واعظی در سال هزار و سیصد و سی و چهار در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زاهدان بود.محمد سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، جابر قویدل: شهید جابر قویدل در سال هزار و سیصد در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی ساکن زابل بود. جابر سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،جواد روح الله طیبی: شهید جواد روح الله طیبی در سال هزار و سیصد بدنیا آمد. وی ساکن دماوند بود.جواد سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با گروههای تروریستی مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،باقر فتوت بنجار: شهید باقر فتوت بنجار در دوم آذر ماه هزار و سیصد و سی در استان خراسان رضوی بدنیا آمد. وی ساکن مشهد بود.باقر سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد و چهار در درگیری با گروههای تروریستی مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، محمد شهبازي: شهید محمد شهبازي در سال 1356 در روستای آزادی از توابع بخش شیب آب شهرستان زابل چشم به جهان گشود. پس از گذراندن دوران کودکی به شهرستان زابل عزیمت و تحصیلاتش را با جدیت شروع کرد. در سال 1377 به دانشگاه امام حسین(ع) تهران راه یافت و پس از اخذ مدرک کارشناسی در رشته مدیریت لجستیکی در اداره آماد و پشتیبانی سپاه تهران مشغول به خدمت گردید. وی در سال 1382 جهت خدمت به هم¬استانی¬ها و نیز علاقه وافر به موطن خود به زاهدان منتقل گردید و با عنایت به لیاقت و شایستگی¬هایی که در طول خدمت چند ساله¬اش از خود نشان داده بود مدیر بخش آماد و پشتیبانی واحد آماد و پشتیبانی منطقه مقاومت سیستان و بلوچستان گردید.هنوز چند ماهی از دریافت درجه ستوان یکم وی نگذشته بود که در 25 اسفند 1384در منطقه تاسوکی در محور زابل – زاهدان توسط گروهك تروريستي جندالله به گروگان گرفته شد. و در حالی که در اسارت این گروهک بود غریبانه و مظلومانه به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، منوچهر حيدري: شهید منوچهر حيدري در يكم شهريور ماه 1357 متولد شد در هفـت سالــگي در دبستـــان حسن آباد شيوه نوشتن آموخت اما به دليل ضعيف مالي مجبور به ترك تحصيل شد و به همراه پدرش در زمين كشاورزي كار مي كرد، تا اينكه در 25 اسفند 1384در منطقه تاسوکی در محور زابل – زاهدان توسط گروهك تروريستي جندالله به گروگان گرفته شد. و در حالی که در اسارت این گروهک بود به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، مهدي گرگ: شهید مهدي گرگ در 19 اردیبهشت سال 1363 در روستاي حاجي حسن از توابع كلاله ديده به جهان گشود. او ضمن تحصيل، در زمين كشاورزي به پدرش كمك مي كرد. در 15 آبان 1383 به خدمت سربازي رفت و مدت 16 ماه در نيروي انتظامي شهرستان ايرانشهر مشغول به خدمت گرديد. او در 20 اسفند 1384 برای دیدار اقوام مرخصي گرفت و به شهرستان زابل رفت و سرانجام در شب 25 اسفند 1384 كه عازم شهرستان كلاله بود كه همراه ديگر مسافران در محور زابل – زاهدان توسط گروهك تروريستي جندالله به گروگان گرفته شد. و در حالی که در اسارت این گروهک بود به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، مهدي نجفي: شهید مهدي نجفي در اولين روز خرداد 1347 در مشهد متولد شد، او تحصيلات ابتدايي را در دبستان بهادر مشهد گذراند و تابستان ها را به كار يادگيري و تعمير برق اتومبيل مشغول شد. شانزده ساله بود كه به زاهدان عزيمت نمود تا در كنار برادر به كار تعميرات خودرو اشتغال ورزد. يك سال بعد ازدواج كرد كه ثمـره ايـن ازدواج دو فرزنــد پسر و يك دختر بود. اما در شب 25 اسفند 1384 زماني كه از مشهد عازم زاهدان بود كه در محور زابل – زاهدان توسط گروهك تروريستي جندالله به گروگان گرفته شد. و در حالی که در اسارت این گروهک بود به شهادت رسید.

بيست و شش اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،پنجعلی چراغی: شهید پنجعلی چراغی در چهارم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.پنجعلی متاهل، دارای چهار فرزند،و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در خیابان دانشکده ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،علی اکبر همتیان: شهید علی اکبر همتیان در اول دی ماه هزار و سیصد و بیست و هفت در استان سمنان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی وکادر ارتش بود.علی اکبرمتاهل بود و درزنجان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو درحمله نیروی هوایی ارمنستان در قره باغ-حوالی فرودگاه مایور- به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد رضا رئوفی: شهید محمد رضا رئوفی در چهارده تیر ماه هزار و سیصد و سی و یک در استان مرکزی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات دانشگاهی و در نیروی هوایی جمهوری اسلامی خلبان بود.محمد رضا متاهل، دارای یک فرزند،و درساوه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو درحمله نیروی هوایی ارمنستان در قره باغ-حوالی فرودگاه مایور- و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید مجتبی افضلی موسوی: شهید سید مجتبی افضلی موسوی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و سه در استان قزوین بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود.سید مجتبی متاهل بود و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد وشصت دراتوبان تهران کرج توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،حسن مروتی پور: شهید حسن مروتی پور در چهارم مرداد ماه هزار و سیصد و ده در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بسیجی بود.حسن متاهل ، دارای دو فرزند و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد وپنجاه و هشت درسر پل ذهاب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سید علی بیدار: شهید سید علی بیدار در اول مهر ماه هزار و سیصد و بیست و نه در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات دانشگاهی و کادر ارتش بود.سید علی متاهل ، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو درحمله نیروی هوایی ارمنستان در قره باغ-حوالی فرودگاه مایور- به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،مراد مروتی نیا: شهید مراد مروتی نیا در پانزدهم تیر ماه هزار و سیصد و نه در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. مراد متاهل ، دارای سه فرزند و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد وپنجاه و هشت درسر پل ذهاب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،حسین آقا بیگلو: شهید حسین آقا بیگلو در در هشتم تیرماه هزار و سیصد و سی و سه در استان مرکزی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و خلبان نیروی هوایی بود. حسین متاهل، دارای دو فرزند و در اراک سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو درحمله نیروی هوایی ارمنستان در قره باغ-حوالی فرودگاه مایور- و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،فرشید کهریزی: شهید فرشید کهریزی در بیستم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و هفت د راستان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.فرشید متاهل بود و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد وهفتاد و هفت درکرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،شهید حسن برهانی: شهید حسن برهانی در بیستم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و چهار در استان خراسان رضوی بدنیا آمد. وی ساکن کاشمر بود.حسن سرانجام در بیست و ششم اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و نه در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

بيست و هفت اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،حسین مظفر مقدم : شهید حسین مظفر مقدم در دوم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و هشت در تهران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و امام جماعت بود. حسین متاهل ، دارای دو فرزند و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار وشصت در کرج توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،بالا احمدی: شهید بالا احمدی در اول اسفند ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود،او متاهل و دارای سه فرزند بود. احمدی سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و هفت در خیابان آبان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، محمود رخشانی: شهید محمود رخشانی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هفت در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود. محمود متاهل و دارای یک فرزند بود و در زاهدان سکونت داشت . وی سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در زاهدان توسط اشرار مسلح مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، محمد اکبری اصل: شهید محمد اکبری اصل در بیستم بهمن ماه هزار و سیصد و نوزده در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده بود.محمد راننده و دارای تحصیلات ابتدایی بود.او متاهل و در جوانرود سکونت داشت و سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در شهر خود توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوءقصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،یدالله دهخوارقانی نژاد: شهید یدالله دهخوارقانی نژاد در پنجم بهمن ماه هزار و سیصد و بیست و سه در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. یدالله متاهل، دارای سه فرزند و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و سیصد وپنجاه و نه در روانسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد امین میرزایی: شهید محمد امین میرزایی در هفتم مردادماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان کردستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کشاورز بود. محمد مجرد بود و در سنندج سکونت داشت و سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و شصت در دیواندره توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،یونس لطفی: شهید یونس لطفی در دوم اردیبهشت ماه هزار و سیصد وسی و سه در استان کردستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کشاورز بود. یونس مجرد بود و سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه هزار و شصت در دیواندره توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،نجف بهبود: شهید نجف بهبود درنوزدهم فروردین ماه یکهزار وسیصدو سی و پنج در تهران متولد شد. تا دوره راهنمایی تحصیل نمود و به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.وی متاهل بود و یک فرزند داشت.او سرانجام در روز بیست و هفتم اسفندماه هزار و سیصد و پنجاه ونه در شهرستان روانسر مورد سوء قصد نیروهای حزب دموکرات قرار گرفت وبه شدت زخمی و دپار خونریزی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان به شهادت رسید.

بيست و هشت اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد صدیق امینی: شهید محمد صدیق امینی درسوم اردیبهشت ماه هزار وسیصد و سی و نه در استان کردستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه وپاسدار بود.محمد متاهل و در سنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و هشتم اسفند ماه هزار و سیسد وپنجاه و هفت در سنندج توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،عسگر صلواتی: شهید عسگر صلواتی در اول مهر ماه هزار و سیصد و بیست در استان کردستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده بود.عسگر متاهل،دارای دو فرزند و در سنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و هشتم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و هفت در سنندج توسط عناصر حزب کومله مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد رحمان پور: شهید محمد رحمان پور در هفتم خرداد ماه هزار و سیصد وبیست وهشت دراستان کردستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و نانوا بود.محمد متاهل بود ودرسنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست وهشتم اسفند ماه هزارو سیصد وپنجاه وهفت در سنندج توسط عناصر تروریستی حزب کومله مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،رحمان رسولی: شهید رحمان رسولی درچهارم مهر ماه هزار وسیصد و یازده دراستان آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کاسب بود.رحمان متاهل ودارای سه فرزند ودر ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در بیست هشتم اسفند ماه هزار وسیصد وشصت در مهاباد توسط اشرار مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، خاتون جان بیگم حسینی: شهید خاتون جان بیگم حسینی درششم اردیبهشت ماه هزارو دویست ونود وشش دراستان خراسان بدنیا آمد.وی بی سواد و خانه دار بود.خاتون جان متاهل ودارای هفت فرزند ودر مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در بیست وهشتم اسفند ماه هزاروسیصد وشصت وهشت در زابل توسط اشرار مسلح مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، حشمت الله رحمان پور: شهید حشمت الله رحمان پور در بیستم اردیبهشت ماه هزاروسیصد وسی و پنج در استان کردستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی وشغل آزاد بود.حشمت الله مجرد بود و در سنندج سکونت داشت.وی سرانجام در بیست وهشتم اسفند ماه هزار وسیصد وپنجاه وهفت در سنندج توسط عناصر تروریستی حزب کومله مورد سوءقصد واقع شد وبه شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،سیدمحمد طاهری: شهید سید محمد طاهری درنهم خرداد ماه هزار وسیصد وپنج در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی وشغل آزاد بود.سید محمد متاهل و دارای پنج فرزند بود و در پیرانشهر سکونت داشت.وی سرانجام دربیست وهشتم اسفند ماه هزار و سیصد وپنجاه وهشت در منزل مسکونی خود در پیرانشهر مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور، هاشم محمدی پور: شهید هاشم محمدی پور در سال هزار و سیصد و پنجاه در استان کرمان بدنیا آمد. وی ساکن کهنوج بود.هاشم سرانجام در بیست و هشتم اسفند ماه هزار و سیصد و هشتاد در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،بهزاد باختری: شهید بهزاد باختری در اول مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در استان هرمزگان بدنیا آمد.وی ساکن رودان بود.بهزاد سرانجام در بیست و هشتم اسفند ماه هزار و سیصد و هفتاد و نه در درگیری با اشرار مسلح مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

بيست و نه اسفند

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،محمد شیرین اصفهانی: شهید محمد شیرین اصفهانی در دوازدهم خرداد ماه هزار وسیصد و بیست و چهار در استان تهران بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.محمد شیرین متاهل و درتهران سکونت داشت.وی سرانجام دربیست و نهم اسفند ماه هزارو سیصد و پنجاه و هفت درتهران( خیابان نظام آباد)توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

گرامی ميداريم یاد و خاطره شهید ترور،کریم ابراهیمی: شهید کریم ابراهیمی در یکم تیر ماه هزارو سیصد و چهل و پنج در روستایی واقع در استان کردستان بدنیا آمد.وی د ارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.کریم متاهل ودارای دو فرزند بود و در روستای بیلور کامیاران سکونت داشت. وی سرانجام دربیست ونهم اسفند ماه هزار وسیصد وشصت روستای خود توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد سوء قصد واقع شد وبه شهادت رسید.