چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 883
مسئول اطلاع رسانی یادواره شهدای تاسوکی گفت: هفتمین یادواره شهیدان روحانی و شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی فردا در شهرستان نیمروزدر سیستان برگزار می شود.

 مهدی لک زایی در گفتگو با مهر گفت: هفتمین یادواره شهدای تروریستی فردا با حضور آیت الله محمد حسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، خانواده معظم شهدا، مسوولان استانی و علمای شیعه و سنی در گلزار شهدای رسول اکرم (ص) شهر ستان نیمروز در منطقه سیستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاسوکی و پیوند جوانان با آرمان های شهدا عنوان کرد و افزود: شهرستان نیمروز بیش از 167 نفر شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که دو تن از شهدای روحانی در این حادثه از این شهرستان بوده است.

رییس هیئت امنای گلزار شهدای رسول اکرم شهرستان نیمروز افزود: شهدای تاسوکی سند بارزی از مظلومیت شهروندان مسلمان در برابر دشمنی  و توطئه استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این گونه یادواره ها  در ایجاد بصیرت و آگاهی جوانان و جامعه نقش دارد افزود: یادواره شهدا نشان از همدلی و همبستگی تمامی اقشار جامعه دارد و موجب دلسردی دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.