چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 1053
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان و اقشار مختلف مردم، تقی طاهری به عنوان فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز (ادیمی) معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیمروز، استاندار سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نیمروز در جمع مردم اظهار داشت: در آستانه سالگرد حادثه تروریستی تاسوکی قرار داریم و باید با تأسی از محضر شهدای والامقام همواره اصل خدمت و عدالت را به عنوان محور کاری خود قرار دهیم.

وی افزود: این منطقه با اهدای 140 شهید و 52 جانباز و داشتن شهیدی محوری همچون سردار «حبیب لک زایی» سهم خود را به انقلاب ادا کرده است و حال زمان آن رسیده تا ما به این مردم فهیم خدمت‌رسانی کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز از قابلیت‌ها و استعدادهای بی‌شماری به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و باغداری برخوردار است که به‌رغم خشکسالی توان شکوفایی دارد.

نارویی با بیان اینکه مرز همواره قابلیت اساسی برای سیستان و بلوچستان است گفت: مدیران منطقه باید این نعمت خدادادی را به خوبی قدر بدانند و با برنامه‌ریزی‌های منسجم علاوه بر شهرستان، استان و کشور را هم از مزایای آن بهره‌مند کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در سطح منطقه وجود دارد انتظار می‌رود مدیران فارغ از تعطیلات از جان مایه گذاشته و تمام توان خود را در خدمت به مردم وفادار این منطقه به‌کار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در ارائه خدمات دارند و درخواست می‌شود در انعکاس خدمات انجام شده که بسیار هم هست اما به دلیل عمق محرومیت و توجه نکردن رژیم ستمشاهی هنوز محرومیت در آن موج می‌زند را به همگان اعلان کنند.

نارویی یادآور شد: مردم این استان در برهه‌های مختلف تدین، ولایت‌مداری، میهن‌دوستی، وحدت و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند و ما در قبال این مردم وظیفه جوابگویی داریم.

وی گفت: از تمامی نمایندگان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‌خواهم فرصت به دست آمده به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و عزتی که از این مردم به دست آورده‌اند را قدر دانسته و در هر پست و موقعیتی خود را در بوته آزمایش ببینند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: انتقال خط لوله صلح از استان به کشور برادر پاکستان می‌تواند سرمنشأ خیر و برکات بی‌شماری برای استان باشد و مدیران حداکثر استفاده را از این مزیت به دست آمده ببرند.

نارویی با اشاره به سفر 20 روزه رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: از مساعدت و همت تمامی مدیران و زحمتکشانی که تلاش خود را برای اجرایی کردن مصوبات سفر انجام داده‌اند تشکر کرده و امیدوارم فارغ از مسائل سیاسی و جناحی با قدرت خدمات رسانی را ادامه دهند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی که زمانی با توپ و تانک و ماشین کامل جنگی به میهن ما لشکرکشی کرد و هیچ کاری از پیش نبرد امروز در جبهه‌ای دیگر و با خدعه جنگ نرم را به ما تحمیل کرده که باید هوشیار بود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری همواره نقشه‌های دشمن را رسوا کرده است اذعان داشت: امروز بر ما فرض است تا در مقابل سختی‌ها با تأسی از خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های محترم این عزیزان، جایگاه خود را بازیابیم.

نارویی گفت: این انقلاب راحت به دست نیامده و برای آن خیلی هزینه شده است چراکه ملت غیور ایران هیچگاه زیر بار زور نرفته و این به مذاق دشمنان خوش نمی‌آید و همیشه در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی قبل از انجام مراسم معارفه فرماندار نیمروز بر سر گلزار شهدای منطقه و به ویژه شهید لک زایی حاضر شد و یاد و خاطر آنان را گرامی و با آنان تجدید عهد و میثاق کرد.