چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 953
به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، هفت اثر در حوزه دفاع مقدس یکم خردادماه در سيستان و بلوچستان رونمايی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) شعبه سیستان و بلوچستان، به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، هفت اثر در حوزه دفاع مقدس یکم خردادماه در سيستان و بلوچستان رونمايی شدند.

رجب‌علی شيخ‌زاده، معاون امنيتی ـ انتظامی استاندار سيستان و بلوچستان در مراسم رونمايی از هفت اثر در حوزه دفاع مقدس در سالن اشراق اداره‌كل ارشاد اسلامی سيستان و بلوچستان، گفت: دفاع از استقلال و تماميت ارضی و شرف و ناموس ملت ايران توسط جوانان با غيرت ايرانی هرگز فراموش‌شدنی نيست. اگر از خودگذشتگی و ايثار شهدا نبود هرگز شاهد آرامش و آسايش و پيشرفت‌های كنونی در عرصه‌های مختلف نبوديم.

وی بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ميان نسل جوان تأكيد كرد و افزود: بايد فرهنگ ايثار و شهادت رزمندگان از ابتدای جنگ تا عرصه كنونی مكتوب شود. در زمان جنگ همه گوش به فرمان ولی فقيه و رهبر بودند كه نتيجه‌اش پيروزی در جنگ نابرابر شد، حال نيز لازم است توجه به فرمايشات رهبر و ولايت فقيه را در اولويت قرار داده و در عرصه انتخابات دشمنان را مأيوس كنيم.

معاون امنيتی ـ انتظامی استاندار سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: همه موظف هستيم برای بهتر برگزار كردن انتخابات و انتخاب فرد اصلح از هيچ تلاشی فروگذار نكنيم، زيرا انتظار ولايت فقيه خلق حماسه‌ای ديگر است.

شيخ‌زاده با بيان اينكه حضور حداكثری در پای صندوق‌های رأی دشمن را نااميد می‌كند، گفت: همان طور كه دشمن در زمان پيروزی خرمشهر نا اميد شد بايد در اين انتخابات نيز وی را به زانو در بياوريم.

وی نااميدی دشمن را در ارتقای پيشرفت علمی و سربلندی ايران اسلامی مؤثر دانست و به تمام كانديداهای رياست جمهوری متذكر شد: در فرآيند انتخابات، به قانون عمل كرده و نتيجه انتخابات هرچه بود بپذيرند، زيرا كسی كه خود به قانون عمل نكند، قطعاً در اداره كشور هم به قانون عمل نمی‌كند.