چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 1572
خبرگزاری ایریا نیوز با فعالیت در حوزه خبری سیستان و با مدیریت آقای امیر هادی سندگل فعالیت خود را در دنیای مجازی آغاز نمود. در بیانیه افتتاحیه این وب سایت خبری که از سوی مدیر مسئول ایریا نیوز جناب آقای امیر هادی سندگل منتشر شده آمده است.  
 
بسم الله الرحمن الرحیم

رب الشرح لی صدری و یسر لی امری واحلل عقدة من لسانی یفقهوا قولی (سوره طه، آیه 25-28)

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و درود بیکران به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره).

چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت. بارالها! مرا فهمی عطا کن تا از سوختنم ساختنی آباد برجا بماند.

از آنجایی صحبت می کنیم که دیار رستم زال است. از آنجایی که یعقوب لیث صفاری برخاست. به کدامین موجودیش افتخار کنیم. به شهر سوخته یا دهانه غلامان. به آتشکده کرکویه یا چاه نیمه هایش. شاید هم به شهیدان میرحسینی یا طباطبایی یا حبیب دلها سردار لک زایی.

سیستان را مردمانی رهبری می کنند آریایی از دیار پارس. آنان که کمر همت بستند جانانه دفاع کردند برای وطن. شهیدها دادند. اسارت ها را به جان خریدند تا زیر سایه پرچم خمینی کبیر بگویند ایرانیان ما هستیم و از مرزهای شرق کشور دفاع خواهیم کرد؛ آسوده بخوابید.

نظر به تجارب در زمینه های اجرایی و کارایی بالا در سطوح مختلف من جمله خبرگزاری بحق بود احساس تکلیف کنیم تا ایرانیان سرافراز و به خصوص عزیزانمان سیستانی های شریف و ولایتمدار از ارائه خدمات گسترده ما در عرصه اطلاع رسانی دقیق و شفاف توسط ما بهره مند شوند.

ایران و ایرانی در سایه حفظ وحدت و همدلی و ارزش های انقلاب اسلامی و با محوریت ولایت فقیه سربلند است.

سپاس از همراهی مدیران محترم خبرگزاری هایی که خالصانه در کنارمان بوده و هستند: ۱-سیستان آنلاین به مدیریت جناب آقای احمد سلجوقی؛ ۲- گندم پرس به مدیریت جناب آقای یونس محمود دهمرده؛ ۳- گلستان نو به مدیریت جناب آقای محمد آذری.

امید آن داریم در راستای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و آرمان های والای امام و شهدا بتوانیم به مردم محروم و شریف سیستان و ایرانیان متمدن خدمت کنیم.

العاقبته للمتقین

امیرهادی سندگل

صاحب امتیاز و مدیر خبرگزاری ایریا نیوز

آدرس اینترنتی خبرگزاری ایریا نیوز http://www.irianews.ir/ می باشد.