چاپ
دسته: سيستان و بلوچستان
بازدید: 936
مسئول فرهنگی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای امنیتی و تروریستی سیستان و بلوچستان در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، وهاب کرمی ضمن تشریح برنامه‎های چهارمین سالگرد شهدای وحدت اظهار داشت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهدای وحدت منطقه پیشین مراسم گرامی داشت و تجلیل از شهدای امنیت و شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان در زاهدان انجام خواهد شد.

مسئول فرهنگی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: این مراسم هم زمان با یکم آبان‎ماه سال جاری در زاهدان با حضور مسئولان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدایی که توسط تروریست‎ها و در راه ایجاد امنیت در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و همچنین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهدای وحدت منطقه پیشین صورت می‎گیرد.

این مسئول اذعان داشت: شهدای پیشین و بویژه سرداران شوشتری و محمدزاده نقش برجسته‌ای در تامین امنیت سیستان و بلوچستان داشتند.

سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از سرداران سپاه صبحگاه 26 مهر ماه 1388 در حاشیه همایش سران طوایف در منطقه پیشین شهرستان سرباز در عملیاتی تروریستی به شهادت رسید.