جدیدترین مطالب

به گزارش زهک آنلاین فرزند شهید لک زایی گفت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا امسال هم در یادواره امیر الشهدای استان سیستان بلوچستان، شخصیتی که مقام معظم رهبری در مورد ایشان فرمودند من سیستان را با شهید میرحسینی شناختم شرکت کنیم.
 
وی همچنین با بیان اینکه یادواره امسال بهتر از سالهای گذشته برگزار شد افزود: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند باید عطر شهادت در کشور پراکنده شود، لذا برگزاری این گونه برنامه های باعث می شود تا مردم به سوی کارهای خیر تشویق شوند و روحیه ایثار و از خود گذشتگی بخاطر خدا برای هم نوع در جامعه رواج پیدا کند .چرا که این شهدا بودند که از جان خود و از لذت بردن در کنار عزیزان خود گذشتند تا جان و مال و مهمتر از همه ناموس و خاک ما حفظ شود و امروز جامعه اسلامی مدیون خون شهدای همچون سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی و همه ی آن شهدایی است که در میدان ایثار و شهادت حضور داشتند.

سلمان لک زایی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برار استکبار در سایه جان فشانی و ایثار شهدای والا مقام است و اگر ما امروز مقتدرانه حرفی برای گفتن داریم به برکت انقلاب اسلامی است لذا بر همه ما واجب است که در جهت دوام و حفظ آن تلاش کنیم. چرا که ما هر چه داریم از شهدا و خانواده شهداست.

فرزند سردار شهید لک زایی خاطر نشان کرد: البته شهدا نیاز به تبلیغات ندارند بلکه جامعه نیاز به شناخت شهدا دارد و باید آنها را  نسل امروز و همه ی اقشار جامعه بشناسند و این میسر نیست مگر با برگزاری چنین یادواره هایی از جمله یادواره ی شهیدان میر حسینی که آنچنان با عزت و عظمت برگزار شده به طوری که مردم شیعه و سنی از سراسر استان گرد هم آمده بودند و باعث وحدت و یکپارچگی شده بود که جا دارد از زحمات و تلاشهای فرمانده سپاه شهرستان زهک، بنیاد شهید و فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که همواره پیش قدم در برگزاری یادواره شهدا بودند تقدیر و تشکر شود.

وی همچنین گفت: یادواره سرداران شهید میرحسینی و دو هزار شهید سیستان نمونه ای از اتحاد، وحدت، هماهنگی، همکاری بین تمامی دستگاههای اجرایی و مسئولین بود که به نمایش گذاشته شد.

نکته جالبی که در این یادواره بود و در سالهای گذشته کمرنگ به آن توجه شده بود و یا برخی شرکتهای خصوصی آنهم جهت تبلیغات خود به آن پرداخته بودند تهیه و توزیع محصولات فرهنگی از جمله کتاب، بروشور، کلیژ های متنوع، استفاده از تصاویر سایر شهدا و… توسط سپاه پاسداران بود که پیشنهاد می گردد این مطلب در کلیه یادواره ها با همین کیفیت اجرا گردد.

اگر چه این سالها برخی از ارزش های دینی و فرهنگی کم رنگ شده است ولی جایگاه شهیدان و احترام به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان در نگاه نسل جوان کم رنگ نشده است و این ثمره  برگزاری همین یادواره هاست.

همچنین از حضور گسترده مردم منطقه در تمامی صحنه های صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: خدا وند منان را شاکریم که سی و پنج سال تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را ورق زدیم و همچنان مردم بیش از پیش به انقلاب و رهبری عشق می روزند.

سلمان لک زایی در پایان گفت: هشتمین یادواره شهیدان روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی و شهدای شهرستان نیمروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۴:۳۰ در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان برگزار می گردد .

ایشان از مردم شریف استان دعوت کرد  مطابق روال هر سال حضور باشکوهی داشته باشند.

گفتنی است این مراسم یکی از سنت های حسنه به جامانده از سردار شهید حاج حبیب لک زائی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید