جدیدترین مطالب

آقای روحانی؛ سیستان را منطقه آزاد تجاری اعلام کنید

خانواده‌های سرداران شهید منطقه سیستان از رئیس جمهور خواستند برای محقق شدن مهم‌ترین خواسته مردم سیستان که « ایجاد منطقه آزاد تجاری» در سیستان است، تدبیر لازم اندیشیده شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در متن‌نامه خانواده‌های سرداران شهید منطقه سیستان خطاب به ریاست محترم جمهور آمده است:

احتراماً به استحضار می‌رساند سفر حضرتعالی به استان سیستان و بلوچستان خیر و برکات بسیاری به همراه داشت که در جای خود قابل تقدیر و تحسین است اما عموم مردم سیستان از حضرتعالی یک تقاضا داشتند که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته به سرانجام نرسیده است.

در سفری که حضرتعالی به سیستان داشتید مهم‌ترین خواسته مردم سیستان به ویژه پدران و مادران و فرزندان شهدا که در آن روز به استقبال ریاست جمهور  آمده بودند، ایجاد منطقه آزاد تجاری بود،طرحی که امید است با دستور جنابعالی به نتیجه برسد، مردم زیادی را چشم انتظار نگه داشته است.

طرح ایجاد «منطقه آزاد تجاری» ندای دیرینه مردم سیستان است که با سفر شما به سیستان انتظار می‌رفت تحقق یابد.

با توجه به اینکه  مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین این طرح، و از طریق دیدار با مسئولان مختلف استانی و شهرستانی این آرزوی دیرینه خود را اعلام کردند، این تقاضا با قاطعیت تمام از سوی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در سیستان و به نمایندگی از خیل عظیم مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با علاقه زاید‌الوصفی ساعت‌ها در آفتاب منتظر و چشم به راه نشسته بودند مطرح شد امید است، پاسخ مناسبی از سوی حضرتعالی دریافت نماییم.

ایجاد منطقه آزاد در سیستان  خواسته دیرینه مردم و مهمترین راهی است که به واسطه آن تنگه احد نظام حفظ شده و امید به حیات در مردم قوت می‌گیرد.

لذا مستدعی است به این خواست مردم دارالولایه سیستان توجه نموده و در صورت صلاحدید دستورات مقتضی را  ابلاغ فرمائید.

توفیق روزافزون برای حضرتعالی از خداوند متعال خواستاریم.

خانواده‌های شهیدان سرتیپ شهید حاج حبیب لک‌زایی و شهید مسلم لک‌زایی، سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی،  سردار شهید عالی، شهیدان دولتی مقدم، شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی و  سردار شهید خدری.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید