جدیدترین مطالب

دکتر حبیب الله دهمرده، حجت الاسلام والمسلمین نارویی، سردار ملکی و دکتر شریف لک زایی در این یادواره سخنرانی می کنند. همچنین رضا لک زایی از گروگان های فاجعه تروریستی تاسوکی به بیان خاطرات خود از این واقعه می پردازد. این یادواره ساعت 10 تا 12 در محل سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (طبقه چهارم) برگزار می شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نهمین یادواره شهدای روحانی تاسوکی حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله پیغان و طلبه شهید مسلم لک زایی 21 اسفند ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی نهمین یادواره شهدای روحانی تاسوکی و دیگر شهدای مظلوم این حادثه تروریستی روز پنجشنبه در قم برگزار می شود.

دکتر حبیب الله دهمرده، حجت الاسلام والمسلمین نارویی، سردار ملکی و دکتر شریف لک زایی در این یادواره سخنرانی می کنند.

همچنین رضا لک زایی از گروگان های فاجعه تروریستی تاسوکی به بیان خاطرات خود از این واقعه می پردازد.

این یادواره ساعت 10 تا 12 در محل سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (طبقه چهارم) برگزار می شود.

 رونمایی از جدیدترین کتاب حبیب دلها ( دفتر پنجم ) و دفتر شعر شهدای تاسوکی و اهدای بسته فرهنگی در زمینه شهید و شهادت از دیگر برنامه های این یادواره است.

این یادواره با همکاری معاونت فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی و مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان مقیم قم و دیگر نهادهای همکار برگزار می شود.

یادآوری می شود در حادثه تروریستی 25 اسفند 1384 در منطقه تاسوکی در جاده زابل - زاهدان تعداد بیست و دو تن از اقشار مخحتلف از هموطنان به نحو مظلومانه ای به شهادت رسیدند. روحانی شهید نعمت الله پیغان و طلبه شهید مسلم لک زایی از طلاب حوزه علمیه قم در میان شهدای این حادثه تروریستی بودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید