جدیدترین مطالب

جلسه برنامه ریزی و هماهنگــی مراسم گرامیداشت شهدای تــاســـوکـــی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرسـتان زابــل، جمعی از مسئولین شهــری و خانواده هــای شهدا در محل ســالن جلسات فرمانداری ویژه بــرگـــزار شــد.

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا، هوشنگ ناظــری فرماندار ویژه زابل در این جـلسـه پیشاپیش ۲۲ اسـفند که به فرمان امام خمینی (ره) روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگــران را گرامیداشت شد و گــفت: شهدای تــاسوکــی متعلق به تمام سیستان هستند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری " امروز زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا کمتر از شهادت نيست " و ما باید آن مسیر که مسیر حق است را ادامه دهیم.

نهمین یادواره شهدای روحانی و شهدای مظلوم فاجعهٔ تروریستی تاسوکی و شهدا، در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم شهرستان نیمروز، در ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۴، در آخرین پنج شنبه سال ۱۳۹۳ برگــزار می‏ شود‎.

گفتنی است در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۸۴ اعضای گروهک تروریستی، تکفیری جندالشیطان با ایجاد ایست ـ بازرسی ساختگی در محور زابل ـ زاهدان، بیست و یک نفر از از مردم مظلوم و بی گناه را شهید، هفت نفر را مجروح کرده و هفت را به گروگان گرفتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید