جدیدترین مطالب

منابع مختلف از دستگیری عبدالمالک ریگی، جانی تاسوکی، در بیمارستانی در پاکستان خبر داده اند. این خبر در حالی منتشر شده است که چندی پیش خبر زخمی شدن وی در یک درگیری و کشته شدن برادرش نیز بر روی خروجی رسانه ها آمده بود.

در پی انتشار این خبر، موجی از شادی سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است. مردم از مسؤلان می خواهند نسبت به تحویل هر چه سریع تر این جانی به ایران اقدام کنند تا پس از محاکمه به جزای جنایات خود برسد. در این محاکمه حتماً وی به این پرسش باید پاسخ دهد که در تاسوکی کدام مسؤول را به گلوله بسته است که بعداً ادعا کرد به کاروان مسؤولین حمله کرده و جمعی از مسؤولان را به گلوله بسته است.

گفتنی است ریگی در 25 اسفند 1384 به همراه تعدادی تروریست دیگر در منطقه تاسوکی سی نفر از هموطنان را در جاده زابل - زاهدان منطقه تاسوکی به گلوله بست که بیست و دو نفر به شهادت رسیدند. در میان شهدا چهره چند دانش آموز، دانشجو، طلبه، معلم، کارمند، کارگر، کاسب دیده می شوند. تروریست ها وقیحانه ادعا کردند به کاروان مسؤولین حمله کرده و جمعی از مسؤولین را به گلوله بسته اند! تروریست ها همچنین هفت نفر را به گروگان بردند که دو نفر کاسب، یک نفر دانشجو و یک کارمند هلال احمر در میان گروگان ها بودند. یک گروگان نیز توسط این گروهک به شهادت رسید.

همچنین در اقدامی دیگر با انفجار اتوبوس کارکنان سپاه جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند. این اقدام از سوی سازمان ملل و دبیر کل سازمان ملل و انحادیه اروپا نیز محکوم شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید