جدیدترین مطالب

سفارشات این روحانی پر تلاش عبارت بود از: توجه همیشگی به خدا در همه امورات، ولایتمداری و دفاع از ولایت تا آخرین لحظه، سعی در عاقبت به خیری، مردم مداری و با مردم بودن، حل مشکلات سیستان، توجه به جوانان، امنیت و استکبار ستیزی و توجه خاص ایشان به مسائل روز جهان اسلام به خصوص یمن،سوریه و عراق.

حاج شیخ محمد اعتمادی (لک زایی) در بستر بیماری + دلنوشته سرهنگ ناظری

 گندمــ پرس : حاج شیخ محمد اعتمادی معتمد سیستان را دعا کنید

اخیراً با خبر شدم که روحانی وارسته و عالم پرهیزگار حضرت حجت السلام والمسلمین حاج شیخ محمد اعتمادی (لک زایی) سخت در بستر بیماری افتاده و از فعالیت های اجتماعی و… دور مانده اند. از اینکه مدتی بود از این روحانی رزمنده و بسیجی شهرستان غافل شده بودم ناراحت و تصمیم به دیدار و عیادت از این مرد صادق و با گذشت در عرصه فعالیت های مذهبی ،دینی و اجتماعی گرفتم. با هماهنگی قبلی با فرزندشان آقا مهدی که این روزها با توجه به مشغله کاری زیاد اداری مشغول رسیدگی به پدر بیمارشان هستند این دیدار برنامه ریزی و حاصل شد. در بدو ورود بر خلاف مراحل قبلی از میزبان ما یعنی شیخ خوش رو، مهمان پذیر و با اخلاق که همیشه به استقبال می آمد خبری نبود چراکه بیماری سخت ایشان را زمین گیر کرده بود. به محض ورود به اتاق بیمار و رؤیت چهره نورانی این یار همیشگی مردم و شاگرد حوزه علمیه ناخودآگاه به یاد همرزم و همسنگر سال های خون و حماسه سردار شهید حاج حبیب لک زایی افتادم و اشک در چشمانم حلقه زد. لحظاتی نگران اما با صدای شیرین و همیشگی حاج آقا اعتمادی که از روی تخت خوش آمد گفتند به خود آمدم و پس از احوال پرسی کنار تخت ایشان نشستم و از مصاحبت با ایشان لذت بردم. ایشان بازهم مثل گذشته ما را دعوت به خیر و صلاح نمودند که ماحصل توصیه های ایشان را در چند جمله بیان می کنم باشد تا مورد توجه همگان به خصوص مسئولین محترم ما قرار گیرد .

سفارشات این روحانی پر تلاش عبارت بود از: توجه همیشگی به خدا در همه امورات، ولایتمداری و دفاع از ولایت تا آخرین لحظه، سعی در عاقبت به خیری، مردم مداری و با مردم بودن، حل مشکلات سیستان، توجه به جوانان، امنیت و استکبار ستیزی و توجه خاص ایشان به مسائل روز جهان اسلام به خصوص یمن،سوریه و عراق.

خدارا شاکریم که از این هم نشینی استفاده معنوی بردیم اما از آنجائیکه این روحانی عزیز سالیان عمرش را در منطقه سیستان به نشر فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ نماز صرف نموده لازم است همه ی ما بخصوص مسئولین محترم شهرستان اعم از سیاسی- فرهنگی- اجتماعی و دینی نگذاریم ایشان در بستر بیماری و… احساس تنهایی کنند و حداقل با دیدار و  جویا شدن حال این سرباز آقا امام زمان(عج) برای سلامتی ایشان دعا کنیم . لذا لازم است بخشی از ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری ایشان را که بر گرفته از شناخت ۳۰ سال دوستی و همنشینی می باشد را جهت آشنایی نسل جوان بیان کنم:

۱- مبارزه با سختی ها و ناملایمات روزگار

۲- احساس دلسوزی و همدردی با مردم و اهل مسجد و محله

۳-  مناعت طبع

۴- خیرخواهی

۵- خود را وقف نماز و نماز گزاران نمودن

۶- اعتماد به نفس

۷- ولایتمداری وذوب در ولایت

۸- شجاعت و سلحشوری(لازم است بدانیم که این روحانی وارسته و مدافع حریم ولایت  بیشترین دفعات اعزام و حضور در صحنه های جنگ را در بین قشر روحانیت سیستان داراست)

۹- نقش مؤثر ایشان در اعزام به جبهه ها با سخنرانی و روشنگری در مدارس در دهه۶۰

۱۰- غناعت پذیری و توجه کامل به حلال و حرام : که نتیجه اش یک عمر مملو از آرامش خاطر و تربیت فرزندانی موفق همچون سردار شهید حاج حبیب لک زایی، آقایان دکتر نجف و شریف لک زایی و جوان شجاع و تسلیم ناپذیر حاج رضا لک زایی که در برابر خواسته های گروهک ملعون ریگی آن هم در حین اسارت مقاومت نموده و هریک از این عزیزان امروز از افتخارات جامعه روحانیت سیستان می باشند.

در پایان از همه همشهریان عزیز درخواست دارم با توجه به ایام با معنویت شعبان المعظم برای شفا و بهبودی تمامی مرضای اسلام بخصوص این روحانی وارسته و متقی دعا کنیم.

الهم اشفع کل مریض

محمد ناظری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید