جدیدترین مطالب

در مراسمی که در گلزار شهدای نیمروز با حضور استاندار سیستان و بلوجستان و مسئولین محلی و استانی برگزار شد ، محمد حسن دهمرده بعنوان فرماندار جدید نیمروز معرفی و از زحمات تقی طاهری تقدیر و تشکر گردید.

به گزارش سیستان آنلاین در ابتدای این مراسم تقی طاهری فرماندار اسبق نیمروز ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه به تشریح اقدامات و برنامه های صورت گرفته در فرمانداری و بخشداری های نیمروز پرداخت.

حجت‌الاسلام راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز نیز در این مراسم خواستار رفع مشکلات این منطقه شد و از استاندار و فرماندار جدید خواست تا این شهرستان را از بن بست خارج نمایند و به عنوان پیشنهاد بازگشایی بازارچه بش دلبر را مطرح نمود.
امام جمعه شهرستان نیمروز همچنین به طرح انتقال آب به مزارع با لوله اشاره نمود و با توجه به عقب آب بودن این شهرستان خواستار آغاز این طرح از این منطقه شد.
 
در ادامه این مراسم علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان،  به بیان طرح های دولت در منطقه سیستان پرداخت و از زحمات طاهری فرماندار اسبق نیمروز قدردانی نمود.
هاشمی مهمترین طرح های دولت در این منطقه را ایجاد منطقه آزاد سیستان، احداث کارخانه لاستیک سازی، طرح انتقال آب به مزارع با لوله و همچنین افتتاح نخستین کارخانه فرآوری آنتیموان کشور در منطقه سفیدآبه شهرستان نیمروز برشمرد.
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان آقای محمدحسن دهمرده را به عنوان فرماندار جدید شهرستان نیمروز معرفی نمود.

محمدحسن دهمرده فرماندار جدید نیمروز نیز در این مراسم خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم با فرمانداری شد و اعلام نمود احیای هامون را با کمک مردم پیگیری خواهد کرد.
گفتنی است فرماندار جدید نیمروز متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته مهندسی کشاورزی از دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۳۶۷ است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید