جدیدترین مطالب

همایش همنشینی با عرشیان طبق روال هر سال در دو بخش محفل انس با قرآن و یادواره شهدا در مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج حبیب لک زایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) ادیمی در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور باشکوه مردم ولایتمدار سیستان و خانواده معظم شهدا، روحانیون، مسئولین، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این محفل نورانی سه تن از قاریان برجسته شهرستان نیمروز به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند.

این محفل از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۳۰ ادامه داشت.

بخش دوم این همایش یادواره شهدای کورین، شهید یزدان پور و شهدای شهرستان نیمروز بود که در ساعت ۱۸:۳۰ با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نیمروز در این یادواره ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت مولی الموحدین علی علیه السلام، یاد و خاطره شهدای آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز و سردار شهید حاج حبییب لک زایی را گرامی داشت و افزود: هدف از برگزاري يادواره شهدا ارائه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و معرفی الگو برای تمام اقشار و خصوصاً جوانان است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نيمروز از شهید یزدان پور به عنوان یک عضو فعال و تاثیر گذار در هیئت مذهبی محله شان نام برد و گفت: این شهيد يزدان پور در اکثر مراسماتی كه براي اهل بيت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار مي شد حضور فعالی داشت.

قرائت شعر توسط جناب آقای صیادی یکی از شاعران شهرستان نیمروز، مداحی حجت الاسلام و المسلمین نورا و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از برنامه های دیگر این همایش بود.

با رسیدن به وقت نماز مغرب و عشاء روزه داران شرکت کنننده در همایش به امامت امام جمعه شهرستان نیمروز، نماز مغرب و عشاء را به جماعت برپا کردند و در ضیافت افطار نیز شرکت نمودند.

بنا بر این گزارش، در این همایش پیش از دو هزار و پانصد نفر در ضیافت افظار شرکت داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید