جدیدترین مطالب

بعد از انتشار یادداشت شهر، امن و امان است در سایت بازتاب، تروریست ها دست به فحاشی و توهین زده و اتهامات بی پایه و اساسی را درباره اینجانب و سایت بازتاب منتشر کردند. البته این نخستین بار نبود که تروریست ها نسبت به اینجانب دست به فحاشی زده و اتهامات بی پایه و اساسی را درباره اینجانب منتشر کردند و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. اما من هیچ گاه به این اتهامات و فحاشی ها پاسخی نداده و نخواهم داد. معتقدم با توحه به بی نام و نشان بودن افرادی که به این گونه فحاشی ها اقدام می کنند خود کافی است تا توجهی به خزعبلات منتشر شده آنان نداشت. البته روشن است که اتهام زنندگان و فحاشان از گروهک تروریستی موسوم به جندالله طرفداری کرده و بر طبل تفرقه و جدایی و اختلاف و خشونت می کوبند و همین خود دلیلی است بر این که نباید این گونه نوشته ها را جدی به شمار آورده و نسبت به آنها حساسیتی نشان داد.

به هر حال اگرچه خودم راغب به نوشتن متن در این زمینه نبوده ام اما دوستانی که دغدغه اتحاد ملی و انسجام اسلامی را در سر می پرورانند نوشته هایی از سر لطف در این زمینه منتشر ساختند که یک نمونه آن در ادامه می آید. با تشکر از این دوست نادیده اما آشنا متن کامل نوشته ایشان را در ادامه ملاحظه می کنید.

*****************

هر که در عین بلا شیعه بماند مرد است * هر که یک موی بلغزد بخدا نامرد است

پس از حادثه خونبار تاسوکی که تعدادی از بهترینهای این مرز و بوم بدست تعدادی از ذلیل ترین های دوران بخون غلتیدند ، متاسفانه انعکاس این جنایت در رسانه ها بسیار کمرنگ جلوه کرد و دوباره زخم  مظلومیت دلیر مردان سیستان سر باز کرد و تازه شد، تا همگان بدانند که سیستانی یعنی مظلومیت و غربت ....... و دقیقا" به علت همین کوتاهی و قصور مسئولین در پیگیری موضوع ، باعث شد تا جانیان و خفاشان خون آشام به اعمال کثیف خود ادامه بدهند و باز هم تا امروز شاهد چندین مورد دیگر از پرپر شدن دلیرمردان سیستان و ایران باشیم. در همان ایام که رسانه ها و جراید ما مجبور به بایکوت خبری این فجایع بودند تعدادی از جوانان و دلاوران سیستانی با استفاده از دانش ارتباطی روز یعنی اینترنت، در اقدامی هماهنگ شروع به افشاگری در وبلاگها و وبسایتهایشان نمودند و اتفاقا" بسیار موفق عمل کردند. اما ...... من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد  .... اما در کمال حیرت و ناباوری تعدادی از این وبلاگها فیلتر شد!! و باز هم در اوج تاسف مشاهده شد که وبلاگهای طرفدار تروریسم که بلندگوی گروهک جندالله شده بودند با خیالی آسوده بکار خود ادامه می دهند.

مدتی گذشت و دیگر کسی از تاسوکی و فجایع بعد از آن سخنی نگفت و آه از نهاد مردم سیستان بلند شد و با خود گفتند: خدایا ما سیستانیان به ولایتمداری و وفاداری معروفیت داریم ، ما حتی از شمشیرهای دشمنان ولایت نهراسیدیم و علی (ع) را مورد توهین قرار ندادیم ، ما با خشکسالی و طوفان شن کنار آمدیم اما لب به گلایه باز نکردیم، پس چرا این همه بیمهری ؟؟؟؟..... و زمانی که مقرر شد تاسوکی به خاطره ها سپرده شود ناگهان نور امیدی در دلها دمید و مقاله ای به قلم دلیر مردی نوشته شد و در یکی از وبسایتهای خبری درج شد. آری دلاوری از سیستان، خون دل خورده ای از سرزمین ولایت و بزرگ مردی از طایفه لک زایی: شریف لک زایی با شرافتی مثال زدنی اقدام به این کار کرد و نگذاشت یاد خونهای به ناحق ریخته شده به فراموشی سپرده شود. پس از استقبال بی نظیر مردم از مقاله وی، خوشبختانه این کار تکرار شد و چندین مقاله و مطلب از او در سایتهای خبری مهم درج شد و خوشحالی دوستان و افسردگی دشمنان را بدنبال آورد.

کار مردان روشنی و گرمی است * کار دونان حیله و بیشرمی است.

البته دشمنان در این مدت ساکت نماندند و هر بار که توسط قلم و افکار شریف لک زایی، رسوا می شدند و دستشان رو می شد شروع به فحاشی و توهین به این عزیز می نمودند. اما همه اینها در اراده او خللی وارد نساخت و او مصمم تر از قبل بکار خود ادامه می دهد.

اما چند روز قبل مطلب جدیدی از شریف لک زایی در سایت بازتاب با عنوان شهر، امن و امان است! چاپ شد و مورد استقبال وسیعی قرار گرفت و دوباره به همگان یاد آوری کرد که در قبال خونهای شهدا مسئولیت داریم. اما همان اندازه که دوستان خوشحال و امیدوار شدند، دشمنان عصبانی و ناامید.... و دیگر صبرشان لبریز شد و باز هم شروع به فحاشی و توهین و تهدید نمودند و حتی یکی از وبلاگهای مزدور با نام تفتان ( http://taftaan.mihanblog.com/ ) اقدام به چاپ عکس شریف لک زایی نموده و در متن آن این گونه نوشته: تصویر شریف لک زایی، هدیه به مبارزین ( منظورش آدمکشهای جندالله است ) و به خیال خام خود این گونه پنداشتند که مثلا با چاپ عکس شریف و معرفی کردن او به مزدوران عبدالمالک ریگی اولا" شاید آن مزدوران در پی تلافی بخواهند خطری را متوجه شریف سازند و دوما" او با دیدن عکس خود در این وبلاگها از ترس شانه خالی کند و دیگر مطلب ننویسد!!! در جواب این سیاه اندیشان باید گفت که: کی شود دریا ز پوز سگ نجس؟ * کی شود خورشید از پف منطمس؟ و آن مزدور دیگر (  http://delaavar.blogfa.com/) که نام دلاور بر خود گذاشته در پست اخیرش توهین های بسیاری را به شریف لک زایی و فامیل محترمش نثار کرده. من فقط در جواب این بزدلان باید بگویم که:

 خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش * بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

ای شیطان پرستان، فرزندان سیستان را از چه می ترسانید؟ از مرگ؟ آیا گذشته ها را به همین سادگی فراموش کرده اید؟ یا شاید سن و سالتان در آن حد نیست ؟ اگر نیست که از بزرگان خود بپرسید تا به شما بگویند حماسه دلاوریها و رشادتهای فرزندان غیور سیستان را در لشکر ۴۱ ثارالله ، همان لشکری که پشت صدام از شنیدن نامش به لرزه می افتاد، حتما" می پرسید کی؟ در ۸ سال دفاع جانانه و مقدس و من مطمئن هستم که الان می گوئید: می خواستید در جنگ شرکت نکنید! کی به شما گفت بروید جنگ و الان منت به ما بگذارید.!! اما من به شما می گویم که اگر جوانان ایرانی و بالطبع جوانان سیستانی به جبهه نمی رفتند! امروز نوامیس شما مورد تعرض قرار گرفته بودند و شما در این هشت سالی که جنگ بود و همه فکرشان به دفاع مشغول بود جیب هایتان را پر نمی کردید و روز بروز بر ثروت نامشروع خود نمی افزودید تا با همین پولهای بادآورده مواد مخدر وارد کنید و جوانان را آلوده کنید و یا سلاح و مهمات تهیه کنید تا خون همین جوانان را به زمین بریزید، شمایی که الان با وقاهت تمام به خاندان بزرگ لک زایی توهین می کنید و آنان را تهدید به مرگ می کنید! آیا رفتار شجاعانه رضا لک زایی را هنگامی که گروگان جندالله بود را فراموش کردید؟ آیا او در اسارت به شما التماس کرد؟ شمایی که به سردار لک زایی معاونت محترم سپاه استان تهمت می زنید ! آیا فراموش کردید زمانی که او در جبهه بخاطر دفاع از نوامیس شما یک چشم خود را از دست داد! آیا خدمات سردار سرافراز حاج حبیب لک زایی را در کسوت فرماندهی سپاه سیستان فراموش کردید ؟ شما چه کسانی را از مرگ می ترسانید؟ این را هیچ وقت فراموش نکنید که فرزندان سیستان شیعه مولا علی(ع) هستند و میراث دار کربلا و عاشورا ... پس این فکر خام را از مغز تهی خودتان بیرون کنید که فرزند سیستان از مرگ بترسد و به کوری چشمتان همین فرزندان غیور در استان باقی می مانند و از ارزشهای میهن دفاع می کنند و جلوی مزدورانی همچون شما را همچون کوهی آهنین سد می کنند تا شاید اندکی بخود بیایید و از آنان رسم وفاداری به خاک و میهن را بیاموزید.

یادمان رفته که ما حق رسالت داریم ؟ یادمان رفته که میراث شهادت داریم ؟

ای برادر گنه ماست علی گر تنهاست و اگر فاطمه این بنت مطهر تنهاست

گنه ماست حرم صحن جنون میگردد و دل ضامن آهو همه خون میگردد

ما به خون خواهی اولاد علی آمده ایم  چهارده قرن گذشته است ولی آمده ایم.   

در انتها: با اینکه بنده افتخار آشنایی نزدیک با شریف لک زایی و دیگر بزرگواران این فامیل محترم را نداشتم اما با افتخار در پیشگاه آنان سر تعظیم فرو می آورم و به همه آنها درود می فرستم و می گویم که شما تنها نیستید قلبهای مردم مظلوم سیستان با شماست و دعای خیر مادران شهدا بدرقه راهتان.

منبع: وبلاگ استان سیستان و بلوچستان

http://sistan-e-man.blogfa.com/post-21.aspx

*****************

در همین زمینه بازتاب نیز مبادرت به انتشار خبر فحاشی تروریست ها کرد که در ادامه ملاحظه می کنید:

فحاشي تازه تروريست‌ها به «بازتاب»  

درپي انتشار فهرستي از جنايات تروريست‌هاي سلفي که طي يک‌ونيم ساله ده‌ها تن از مردم بيگناه شيعه و سني و بلوچ و سيستاني را به خاک و خون کشيدند، رسانه تروريست‌ها که به لطف مسئولان فيلترينگ قابل دستيابي است، همنوا با برخي انقلابي‌نماها موجي از ناسزاها را نثار «بازتاب» کرد.

اين سايت نوشت: سايت وابسته به پاسدار خونخوار محسن رضايي يکي از طراحان سپاه جنايتکار انقلاب خميني که حقيقتش براي همه مردم ايران روشن است، مطلبي از فاشيستي ديگر به نام شريف لکزايي که زخم دو تن از نزديکانش که آخوند بودند و در عمليات افتخار آفرين تاسوکي به درک واصل شدند، بر دل دارد را منتشر کرده است که جهالت و تعصب نويسنده را به خوبي ترسيم نموده است.

گفتني است، طي يک و نيم سال گذشته مسئولان «بازتاب» بارها با دريافت ايميل‌هاي گروه تروريستي جندالله، تهديد به مرگ شده‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید