جدیدترین مطالب

دبیر اجرایی همایش " حبیب دل ها" در قم گفت: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب دلها در شهر قم روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه، برگزار می شود.
 
شریف لک زایی در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: نشست علمی همایش" حبیب دلها" یادمان سردار شهید حاج حبیب لک زایی در شهر مقدس قم در روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه، ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ صبح در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود، که در این همایش از دو  اثر رونمایی می شود.

وی افزود: دکتر سید باقر حسینی، از همرزمان شهید و نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر حبیب الله دهمرده، استاندار پیشین استان سیستان و بلوچستان، دکتر دانش شهرکی، از همرزمان شهید و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قم، سردار ملکی، از همرزمان شهید و فرمانده مرکز تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رهدار، رئیس مؤسسه مطالعاتی فتوح از سخنرانان این همایش هستند.

لک زایی ادامه داد: در این همایش از کتاب «حبیب از زبان حبیب» گفتگویی با سردار شهید حاج حبیب لک زایی که در زمان حیات ایشان ضبط و آماده شده و در حال حاضر توسط رضا لک زایی برادر شهید لک زایی که گروگان حادثه تاسوکی بودند تدوین شده است، که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این همایش از دفتر شعری از سروده های شاعران کشور و استان که در تجلیل مقام شهید و سردار شهید سروده شده با عنوان " حبیب دل ها در آینه اشعار" که شامل 40 شعر از شاعران برتر کشور و شاعران برجسته استان از جمله عباس باقری، واثق عباسی، صباغ زاده و شعرای اهل سنت است در 100 صفحه رونمایی می شود.

بنابر این گزارش، نشست علمی شهر مقدس قم همایش حبیب دلها در ۱۸ مهرماه در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، طبقه چهارم، ساعت ۹:۴۵ تا ۱۲ برگزار می شود.

دبیرخانه همایش از همه علاقمندان به ارزش ها و شهید و شهادت جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید