چاپ
دسته: گپ و گفت
بازدید: 108
لک زایی گفت: از جمله مهم ترین بایسته ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، بهره گیری حداکثری از ظرفیت و توان مردم است.
  شریف لک زایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان  قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از جمله مهم ترین بایسته ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، بهره گیری حداکثری از ظرفیت و توان مردم است.

 عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مردم دارای جایگاه و نقش بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی هستند کما این که با نگاهی به رهنمودهای امام و رهبری نیز به خوبی به این مساله پی می بریم.

 لک زایی افزود: اگر امروز مسئولان در پی حل و یا کاهش مشکلات فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی هستند می بایست بر اساس اصول مصرح قانون اساسی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری از ظرفیت و توان مردم حداکثر استفاده را داشته باشند.

 وی همچنین گفت: به لطف الهی ما در کشور از حیث منابع نیروی انسانی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم چه آن که جوانان تحصیل کرده، توانمند و غیور بسیاری در کشورمان به فعالیت می پردازند که بهترین پشتوانه برای رشد و توسعه کشور و غلبه بر مشکلات به شمار می روند.

 این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که ما باید قدر این فرصت ها و نعمت هایی که داریم را بدانیم و با تکیه بر توان داخلی و البته تعامل مطلوب با دنیای خارج به دنبال حل مشکلات به خصوص در عرصه اقتصادی باشیم.