جدیدترین مطالب

گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نظر دارد اواسط خرداد ماه کارگاه یکروزه ای را در زمینه نحوه تدوین کتابهای درسی و داستانهای برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی این کارگاه یکروزه را با هدف آشنایی علاقمندان و نویسندگان داستانهای کودک و نوجوان با نحوه نگارش داستانهای ویژه کلاسهای فلسفه برای کودکان و نوجوانان در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است تشکیل می دهد.

لازم به توضیح است که کتابهای درسی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان شامل داستانهایی برای کودکان و راهنمائیهایی برای معلمان است. این داستانها ویژگیهایی دارند که آنها را از داستانهای عادی متمایز می کنند.

در این کارگاه  اساتید گروه ادبیات پژوهشگاه و برخی مترجمان داستانهای کودکان شرکت خواهند داشت.

بدیهی است که اولویت حضور در این کارگاه با افرادی خواهد بود که قبلا در زمینه داستان فعالیتهایی انجام داده، آثاری داشته و همچنین در زمینه فلسفه دارای مطالعات کافی باشند.

علاقمندان می توانند تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه با به پایگاه اینترنتی www.p4c.ir مراجعه کرده و فرم ثبت نام اینترنتی را دریافت کنند، ثبت نام برای حضور در این کارگاه یکروزه تنها از طریق اینترنت امکان پذیر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید