جدیدترین مطالب

طرح روی جلد این کتاب با طرح خاکی و نمادهایی از خانه های قدیمی سیستانی توسط طراح این اثر فاطمه لک زایی برای تداعی گری فرهنگ زیستی منطقه سیستان ترسیم شده است.

کتاب، به اهتمام موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی و توسط نشر تحسین چاپ و منتشر شده است.

آئین رونمایی کتاب‌ «زمزمه های بی بی ماه بانو» به اهتمام رضاگلی محمودی و مهدی لک زایی روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نیمروز،ادبا، شاعران و اصحاب قلم در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز برگزار شد.

به گزارش فراهنگ نیمروز؛ در این آئین میلاد یزدان پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز به ضرورت فرهنگ بومی و تلاش برای تقویت آن سخن گفت به اهمیت پرداختن به ادبیات محلی اشاره کرد و از موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی بابت حمایت چاپ این اثر تشکر نمود.

رضا گل محمودی یکی از مؤلفین کتاب"زمزمه های بی بی ماه بانو" با اشاره به اینکه با توجه به استعداد ذاتی که خانواده در شعر و شاعری داشتند تا اشعاری که افراد مسن خانواده از قدیم به آنها رسیده است را با همکاری مجموعه ای از عزیزان برای پایه گذاری دوبیتی های قدیمی مادران سیستانی گردآوری کرده ایم.

وی ادامه داد: این کتاب در برگیرنده چند فصل است که در فصل نخست دوبیتی‌های که گوینده آن مشخص است گردآوری شده است.

گفتنی است طرح روی جلد این کتاب باطرح خاکی و نماد های از خانه های قدیمی سیستانی توسط طراح این اثر فاطمه لک زایی برای تداعی گر فرهنگ زیستی منطقه سیستان ترسیم شده است.

️فراهنگ نیمروز کانال اطلاع رسانی رویداد های فرهنگی و هنری شهرستان نیمروز @farahangnimrooz

مطالب مرتبط

سخنرانی رضا گل محمودی

گزارش ارنا و تصویر آیین رونمایی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید