جدیدترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در گذشت تاثر انگیز برادر مخلص و اندیشمند دغدغه مند در ساحت علوم سیاسی اسلامی، دکتر علیرضا صدرا استاد تمام دانشگاه تهران مایه تاسف و افسوس شد. ایشان محققی انقلابی، فعالی اجتماعی، متخلقی متواضع و متدینی مردمدار بود. آن رزمنده جبهه نبرد دیروز و پژوهنده عرصه دانش امروز، تحقیقات متقنی در زمینه حکمت سیاسی اسلام و به ویژه نسبت حکمت اسلامی با سیاست و به طور خاص حکمت صدرایی را به خوبی دنبال می کرد و آثاری در این زمینه به رشته نگارش در آورد و به یادگار گذاشت.
در تالیف دایره المعارف حکمت سیاسی اسلامی مشارکتی کوشا داشت. او که پیوسته وارستگی و تقوا سجیه اش بود، همکاری پر همتی با محافل دانشگاهی ایفا کرد و از آنجایی که محب روحانیت بود رساله دکترای خود را تحت اشراف علمی مرحوم علامه جعفری نگاشت و همواره اندیشه سیاسی منظومه فکری مقام معظم رهبری را تدریس می نمود.
اینجانب ضمن عرض تعزیت به جامعه علمی کشور و مردم غیور دزفول مقاوم که آن مرحوم نماینده دوره چهارم مجلس این سامان بود، طلب تسلا و صبر برای بازماندگان آن عزیز به ویژه همسر محترم و فرزندان گرامی او دارم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم مغفور رحمت و روح و رضوان و همنشینی با اهل بیت علیهم السلام را در ضیافت جنات نعیم خواستارم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه
طلبه حوزه علمیه قم
۶ آبان ۱۴۰۱

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید