جدیدترین مطالب

کتاب «تحلیل و تبیین روش شناسی صدرالمتألهین در استفاده از آیات و روایات» نوشته ریحانه عاشورپور چمنداری، توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به گفته مؤلف در این کتاب تلاش شده تا با ورود به میدان عمل، روش حقیقی و مطابق با واقع شخص صدرالمتالهین در استفاده از آیات و روایات در مباحث گوناگون حکمت متعالیه بررسی و نشان داده شود.
    
همچنین در خبر دیگری از بنیاد حکمت اسلامی صدرا آمده است: هفتاد و سومین شماره فصلنامه علمي ـ پژوهشي خردنامه صدرا، توسط بنياد حكمت اسلامي صدرا روانه بازار نشر شد.       

در اين شماره مقالاتي با موضوعات زير به چشم مي خورد: ملاصدرا و تصوف(قسمت 31)، استاد سيد محمد خامنه‌اي، نقد نقد؛ جاودانگی نفس در حکمت متعالیه، دکتر سید محمد موسوی و رسول حسین پور، نقش ملاصدرا در تحول منطق ارسطویی نوشته دکتر اکبر فایدئی، پیوند شهر آرمانی و شهر واقعی در اندیشه افلاطون از دکتر رضا ماحوزی، فراگیری و آموزش اعتقادات و معارف الهی از دیدگاه حکیم فیض کاشانی نوشته دکتر فاطمه صادق زاده قمصری.

عقول در حکمت صدرا و فرشته شناسی نهج البلاغه از دکتر علی ارشد ریاحی و ملیحه جمشیدیان، سازگاری درون اندیشه ملاصدرا در باره نحوه حدوث نفس نوشته دکتر محمد کاظم فرقانی، جواد ابراهیمی و محمد احمدی زاده و تحلیل قاعده مسبوقیت هر حادث زمانی به قوه و ماده نوشته دکتر منصور ایمانپور از دیگر مقالات منتشر شده این شماره از فصلنامه خردنامه صدراستو

علاقه مندان می توانند برای تهیه خردنامه صدرا، با واحد فروش و مشترکین بنیاد حکمت اسلامی صدرا به شماره 88153594-021 تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید