جدیدترین مطالب

 دوازدهمين همايش بزرگداشت «حكيم صدرالمتالهين» در شيراز برگزار خواهد شد.

بنياد حكمت اسلامي صدرا در دوازدهمين همايش روز ملاصدرا (ره) بمنظور گراميداشت و معرفي بيشتر فيلسوف ايراني «حكيم صدرالمتألهين شيرازي» و بررسي جوانب مختلف آراء و آثار آن انديشمند بزرگ، در فراخواني از پژوهشگران خواست مقالات خود را پيرامون موضوع «مکتب حکمی و فلسفی شیراز» ارسال نمايند.

به گزارش روابط عمومي بنياد حكمت اسلامي صدرا، اين بنياد در نظر دارد همچون سالهاي گذشته، دوازدهمين همايش گراميداشت روز ملاصدرا را طي روزهاي دوم، سوم و چهارم خرداد ماه 87 برگزار نمايد.

لذا، اساتيد، پژوهشگران، دانشجويان، طلاب دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكترا و دبيران فلسفه و منطق آموزش و پروش مي‌توانند، جهت شركت در اين همايش ثبت نام بعمل آورند.

از دیگر موضوعات این همایش میتوان به سیر فلسفه از خواجه نصیرالدین طوسی تا ملاصدرا، کلام اسلامی و تطورات آن تا ملاصدرا، عرفان و حکمت اشراق از قرن هشتم تا دهم، حکمای فارس و دیگر مقالات پیرامون فارس و تاثیر آن در فرهنگ عمومی اسلامی اشاره نمود.

پژوهشگران فرصت دارند تا 25 اسفند خلاصه مقالات و حداكثر تا 30 فروردين اصل مقالات خود را بنشاني دبيرخانه همايش: تهران، بزرگراه رسالت، روبروي ضلع شمالي مصلي بزرگ تهران، مجتمع امام خميني (ره)، ساختمان شماره 12، صندوق پستي 6919 – 15875 ارسال نمايند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید