جدیدترین مطالب

شريف لک زايي، دبير کميته علمي همايش سياست در حکمت متعاليه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا گفت: پژوهشکده علوم و انديشه سياسي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، با توجه به اهميت حکمت متعاليه و به منظور بسط و گسترش فضاي بحث و گفت و شنود درباره ابعاد سياسي آن، همايش سياست در حکمت متعاليه را در مهرماه سال جاري و با سخنراني آيت الله جوادي آملي برگزار مي کند.

___________________________________

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي طي فراخواني از پژوهشگران و انديشمندان فلسفه اسلامي براي ارسال مقاله به همايش سياست در حکمت متعاليه دعوت كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، پژوهشکده علوم و انديشه سياسي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، با توجه به اهميت حکمت متعاليه و به منظور بسط و گسترش فضاي بحث و گفت و شنود درباره ابعاد سياسي آن، همايش سياست در حکمت متعاليه را در مهرماه سال جاري و با سخنراني آيت الله جوادي آملي برگزار مي کند.

حجت الاسلام شريف لک زايي، دبير کميته علمي همايش سياست در حکمت متعاليه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا گفت: برگزاري اين همايش در ادامه فعاليت هاي قبلي پژوهشکده علوم و انديشه سياسي که شامل چاپ و نشر مقالاتي درباره وجوه سياسي حکمت متعالیه و همچنين مجموعه نشست هايي که با حضور اساتيد صاحب نظر برگزار شده است، مي باشد.

وي در ادامه، محورهاي تأليف مقالات را شامل کليات، مفاهيم، مناسبات و تاريخ انديشه دانست و گفت: انديشمندان و پژوهشگران عرصه فلسفه سیاسی اسلامي مي توانند چکيده مقاله هاي علمي و پژوهشي خود را تا 25 ارديبهشت ماه و اصل مقالات را حداکثر تا 15 شهريورماه به دبيرخانه اين همايش ارسال نمايند.

حجت الاسلام لک زايي از چاپ کتابي مستقل از مجموعه مقالات ارسالي به دبيرخانه اين همايش خبر داد و تصريح کرد: چکيده و اصل مقالات بايد با استانداردهاي علمي رايج تهيه و با درج مشخصات، محل اشتغال، شماره تماس و نشاني نويسنده در خلاصه و اصل مقاله به دبيرخانه اين همايش واقع در قم ـ خيابان معلم ـ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي ـ پژوهشکده علوم و انديشه سياسي ارسال شود.

لازم به ذکر است چکيده مقالات بايد حداکثر در پانصد کلمه و اصل مقالات در پنج هزار کلمه گنجانده شود.

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 7831724-0251 تماس گرفته و همچنين براي آگاهي از ريز موضوعات اين فراخوان به سايت www.isca.ac.ir مراجعه نمايند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید