جدیدترین مطالب

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی درگذشت «سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج حبیب لک ‏زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، جامعه دانشگاهیان دانشگاه زابل پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"شهادت هنر مردان خداست".

بار ديگر شهيدی از تبار شهداي بدر و احد و خندق برای پايداری درخت تنومند اسلام به جمع یارانش شتافت تا بيش از گذشته در خاک قلب مستضعفان جهان ريشه دوانده و بر استحکام نسخه سعادت دنيا و آخرت براي بشريت يعني اسلام عزيز بيافزايد.

شهادت سرداران حقانيت اين راه را بر همه روشن تر نموده، راهي که براي پايندگي آن، بهايي چون علي (ع)، سلمان و اباذر و حسين بن علي (ع) داده ايم، راهي که مطهري، بهشتي، رجايي و باهنرها تقديم اسلام نموده و راهي که رهبر فرزانه انقلاب براي حفظ آن جان عزيز و آبروي عظيم خود را ناقابل مي شمرند؛ از شهادت سردارانش که شاگرد مکتب حسين‌اند چه باک! دشمن بداند که مکتب سرخ براي حفظ راه سبز اسلام تا رسيدن به روشني و سپيدي سعادت که افتخار ديرين ماست و سه رنگ پرچم مقدس جمهوري اسلامي نمايانگر اين راه و آرمان است.

خبر عروج پرستوی جانباز بی قرار عاشق انقلاب اسلامی اگر چه بسیار غم انگیز و دردناک است، اما بار دیگر شعشه ی شراره های همت، غیرت و شجاعت را در افلاک متجلی کرده، آنانی که طی سال های پرحماسه دفاع مقدس، جان بر کف و بیقرار جان خود را در طبق اخلاص نهاده و آماده معامله با حق بوده و هستند. جامعه دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه زابل ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت اين دلاور مرد سردار سرتیپ حبیب الله لک زایی به دشمنان اعلام مي دارد که "ملت ما ملت محرم و صفرند که نه تنها هراسي از شهادت ندارند بلکه آرزوي ديرين همه آنان است".

در پایان بهترین درودها و سلام هایمان را آغشته با گلاب اشک چشممان، نثار روح پاک و مطهر پاسدار شهید سپاه اسلام نموده و این مصیبت سنگین را به آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و رهبری و همه پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی و خانواده این شهید گرانقدر تسلیت عرض می کنیم.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه زابل

شایان ذکر است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و اینک در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید