جدیدترین مطالب

در پی شهادت «سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج حبیب لک‏ زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، «دکتر حبیب الله دهمرده» استاندار کنونی لرستان و استاندار اسبق سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام استاندار لرستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی سردار رشید اسلام سردار پاسدار حبیب لک زایی  (اعلی الله مقامه) اینجانب را داغدار کرد.

این فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی نظیر بود.

تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کارهای بزرگی انجام داده و او بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود.

این رزمنده عالی قدر از جمله شخصیت های نادر استان سیستان و بلوچستان است که در سراسر عمر و در مراحل زندگی خویش منشأ برکات فراوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم استان بود.

اینجانب شهادت این سردار رشید و نامدار را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) و به همه مردم شریف استان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان ایشان بردباری و قدرت تحمل و پاداش صابران و خود ایشان علو درجات اخروی را مسألت می کنم.
 
همچنین در پی عروج سردار حاج حبیب لک زایی، استاندار کنونی همدان و استاندار سابق استان سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد، پیامی صادر کرد
انا لله و انا الیه راجعون
بدین وسیله درگذشت رزمنده جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس سردار لک زایی، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان را به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده محترمشان، هم رزمندان آن فرمانده غیور و آحاد مختلف شهیدپرور استان تسلیت گفته از درگاه قادر سبحان علو درجات آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارم.
محمد علی آزاد
استاندار همدان
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید