جدیدترین مطالب

امروز در سوگ از دست دادن مردی از تبار آسمان نشسته ایم و دیدگانمان را به باران اشک فراق نمناک ساختیم. مردی که با پیروی از مولا و مقتدای شیعیان عالم علی ابن ابی طالب (ع) درس سادگی و ساده زیستن را آموخت و تا اخرین لحظه عمر بر این باور استوار ماند.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ  اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در پی درگذشت «سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج حبیب لک‏زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

با سلام و درود به محضر حضرت ولیعصر مهدی موعود (عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و سلام و صلوات به روح پر فتوح امام راحل (ره) و شهدای اسلام و انقلاب که با درک طریقت حق گام در مسلک سرور و سالار شهیدای اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نهادند و میراث دار بیرق سرخ شهادت گشتند.

امروز در سوگ از دست دادن مردی از تبار آسمان نشسته ایم و دیدگانمان را به باران اشک فراق نمناک ساختیم. مردی که با پیروی از مولا و مقتدای شیعیان عالم علی ابن ابی طالب (ع) درس سادگی و ساده زیستن را آموخت و تا اخرین لحظه عمر بر این باور استوار ماند.

و با لبیک به دعوت پیر جماران به جبهه های حق شتافتند و حماسه های بیاد ماندنی و غرور آمیز خلق نمودند. این جانباز پاک باخته اسلام و انقلاب نور دیده خویش را در دفاع از میهنش به تاریکی سپرد اما اجاز نداد تا تاریکی ذلت بر کشورش حاکم گردد. پیکر پاکش را آماج ترکش ها و گلوله های دشمن متجاوز نمود اما اجازه نداد تا گزندی بر پیکر هم وطنانش وارد آید.

آن عزیز سفر کرده که خود سال ها با آرزوی شهادت جامه رزم بر تن داشتند و خود را جامانده از یاران می دانستند پس از هشت سال دفاع مقدس هم از پا ننشست و برای صیانت از انقلاب اسلامی به مبارزه با ددمنشان و مزدوران خود فروخته پرداختند و گواه این مدعا خون سرخ فرزند و داماد ایشان است که به دست خون خواران جهان و استعمارگران غرب که از آستین عده ای شیطان صفت و جاهل بیرون آمده بود بر خاک سرد قتلگاه تاسوکی ریخته شد و شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمود تا کارنامه این جان نثار و خانواده معظمشان پربارتر از همیشه گردد.

امروز جامعه ایثارگران و رزمندگان این دیار در ماتم رحلت ایشان فرو رفته اند و با قلبی آکنده و مالا مال از درد و اندوه این ضایعه جانسوز را به رهبر کبیر انقلاب و هم رزمان ایشان در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عموم مردم غیور و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و همنشینی با ائمه اطهار و شهدای اسلام و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و جزیل تمنا داریم.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید