جدیدترین مطالب

دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مناسبت عروج ملکوتی سردار رشید سپاه اسلام پیامهای جداگانه ای صادر کردند.
متن پیام دانشگاه سیستان و بلوچستان

انا لله و انا الیه راجعون
مبارز پیشکسوت و یار دیرین انقلاب، پاسدار اسلام، سردار حبیب لک زایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جانباز دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت در راه خدا به جمع یاران شهیدش پیوست و دوستان خود را در سوگش داغدار نمود.
همه کسانی که این سردار رشید را از نزدیک می شناختند گواهند که او حقاً نمونه انسانِ مومن، متقی، مخلص، فهیم و فداکار بود.
شهادت این عبد صالح خدا را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقمندان و همرزمانش بویژه به خانواده عزیزش تبريك و تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای آن شهيد، رحمت واسعه و برای بازماندگانِ سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنیم.
روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان

متن پیام تسلیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

بسم رب الشهداء و الصديقين
 در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند.
(و در راه او شربت شهادت نوشیدند) (احزاب 23)
روز گذشته قدسيان مردي از تبار شهدا را در آغوش گرفتند، همو كه با گذشت 23 سال از جنگ تحميلي همچنان كه در فراق روي لاله هاي پرپر داغدار بود در تنگه احد سيستان و بلوچستان علي گونه خدمت مي كرد.
وداع با يار امام كه تمام عمرش را صرف حفظ  جان و مال و ناموس اين آب و خاك كرده و لحظه اي به آسايش و آرامش خويش نينديشيده بود اگر چه عروجي ملكوتي است اما غمي گران براي اعضاي خانواده، همكاران، همرزمان و دانشجويان آن بزرگوار است.
او خود را وقف اسلام و انقلاب كرد و با كارنامه اي درخشان به لقاء ا... پيوست.
دانشگاه علوم پزشكي زاهدان عروج شهادت گونه سردار حبيب الله لك زايي را به خانواده، همكاران و همرزمان و دانشجويان آن بزرگوار تسليت عرض مي كند.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید