جدیدترین مطالب

جبهه ‏های نبرد حق علیه باطل بر وجودش افتخار می کردند. فرماندهان سپاه اسلام بر چنین دلاورمردی مباهات می‏ کردند. چهره نورانی و روحانی او توجه همگان را به خود جلب می‏ کرد. او در مقابل دشمن خشن و با صلابت و در مقابل دوستان متواضع و بردبار بود. 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی» فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج سپاه در پی شهادت "سردار حبیب لک‏زایی" پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام "سردار حجازی" به این شرح است:‏

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از مؤمنان مردانی هستند که به پيمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هيچ پيمان خوددگرگون نکرده اند.

قرآن کریم، سوره احزاب، آیه 23

خبر عروج شهادت‏گونه سردار سپاه اسلام سردار لک‏زایی جانشین فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان تأسف برانگیز و دردناک بود. آیا در منطقه سیستان و بلوچستان کسی هست که سردار لک‏زایی را نشناسد؟ او مصداق بارز من ینتظر، بود،  عشق به شهادت در وجود او همچون دوستان شهیدش موج می‏زد سردار میدان‏های نبرد بود. او بارها تا  مرز شهادت پیش رفت و از مرگ نهراسید و همیشه دنبال پرخطرترین مأموریت‏ها بود لحظه‏ای خوف به دلش راه نداد و جانبازی آن عزیز والا مقام دلیل این ادعاست.

جبهه‏های نبرد حق علیه باطل بر وجودش افتخار میکردند فرماندهان سپاه اسلام بر چنین دلاورمردی مباهات می‏ کردند چهره نورانی و روحانی او توجه همگان را به خود جلب می‏کرد. او در مقابل دشمن خشن و با صلابت و در مقابل دوستان متواضع و بردبار بود. از  قافله عشق بازمانده بود تا رسالت خودش که مبارزه با اشرار و گروهک‏های وابسته به شرق و غرب بود،  را کامل کند روحیه شهادت را در خود زنده نگهداشته بود. او برای حفظ جمهوری اسلامی و پایداری نظام اسلامی از تمام وجود مایه گذاشت و دوران به اسارت بردن نزدیکان خود را تحمل کرد و شاهد به شهادت رسانیدن عزیزانش بود ولی در مقابل آنان همانند کوه‏های سر به فلک کشیده محکم و راسخ بود. اما تقدیر الهی اینگونه رقم خورد تا در حین مأموریت ندای حق را لبیک گوید و به کاروان دوستان شهیدش ملحق شود.

در پایان عروج شهادت‏گونه اسوه صبر و مقاومت و ایثار و فداکاری فرمانده جانباز و دلیر خطه دلاور خیز سیستان و بلوچستان را به همه عزیزان استان به ویژه به خانواده محترم او همرزمان و همکاران نظامی خودم در استان را تسلیت عرض می‏نمایم.

روحش شاد و همواره یادش گرامی باشد

سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی

28/7/1391

 

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید