جدیدترین مطالب

244748_m.jpgبه قطرات باران سوگند! به اشک یتیمان سوگند! به دریای خون شهیدان سوگند! به تپش قلب کبوتران سوگند! که به آرمان­هایی که تو به خاطر آنها پا بر سر جان خویش گذاشتی و از دنیا و تعلقات دنیا و محبت همسر و فرزند گذشتی، تا پای جان وفادار می­ مانیم و راه خدایی تو را با قوت و قدرت و شجاعت و شهامت به اتکال به خدای سبحان، ادامه می­ دهیم. 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به گزارش خبرگزاری اهلبیت(ع) ـ ابنا ـ «مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی» در پی شهادت سردار پاسدار «حبیب لک‌زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار حبیب لک­ زایی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، خانواده، اقوام، همکاران، بسیجیان و تک تک امت حزب الله تبریک و تسلیت عرض می­نماییم.

پاسدار بی ادعای سپاه خدا! نیروی بی ریای لشکر بقیة الله! بسیجی خاکی خمینی! سرباز مطیع ولایت! صاحب قلب سلیم! حبیب قلب­ها و طبیب دل‏ها! شهادت در کامت شیرین­تر از عسل و گواراتر از آب در کام تشنه کام باد.

ما هم­گامان و هم­مقصدان تو در مؤسسه­ای که در پناه وجود مبارک و سرشار از خیر و برکت تو روییده و بالیده و به بار نشسته، با تو پیمان می بندیم که در راه اعتلای کلمه توحید و تقویت و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نشر فرهنگ قرآن در چارچوب حکمت، موعظه حسن و جدال احسن تلاش کنیم و چون تو وجود خویش را وقف اسلام و نظام کنیم.

با تو پیمان می­بندیم که چون تو رهرو راه شهدا و تقویت کننده و ترویج کننده بینش­های صحیح، گرایش­های درست و رفتارهای صواب باشیم. بینش و منشی که برگرفته از اسلام و راه خمینی کبیر و خامنه­ای عزیز است و بر همین مبنا مروج فرهنگ شهادت و ایثار و وحدت و حامی محرومان و پا برهنگان و مستضعفان و مظلومان و پشتیبان خوبی­ها و نیکی­ها باشیم.

ما برادران و همسنگران تو در مؤسسه عرشیان کویر در پیشگاه خداوند زنده قادر متعال و در حضور مردم مؤمن و انقلابی و مهربان با تو پیمان می­بندیم که بنده شهوت و ثروت و قدرت و مقام و شهرت و پول نباشیم و در جهت رضای خدا و در مسیر صراط مستقیم حرکت کنیم.

به قطرات باران سوگند! به اشک یتیمان سوگند! به دریای خون شهیدان سوگند! به تپش قلب کبوتران سوگند! که به آرمان­هایی که تو به خاطر آنها پا بر سر جان خویش گذاشتی و از دنیا و تعلقات دنیا و محبت همسر و فرزند گذشتی، تا پای جان وفادار می­مانیم و راه خدایی تو را با قوت و قدرت و شجاعت و شهامت با اتکال به خدای سبحان، ادامه می­دهیم.

مؤسسه فرهنگی عرشیان کویر تاسوکی

 

اطلاعیه جمع آوری آثار مربوط به سردار شهید لک زایی

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مؤسسه عرشیان کویر با همکاری مجتمع فرهنگی «سردار شهید حبیب لک زایی» تدوین یادنامه‏ای درباره این شهید عزیز را در دستور کار خود قرار داده است.

 از این رو دعوت شده همه کسانی که دست‏نوشته، یادداشت، صوت و تصویر و هر گونه خاطره‏ای از ایشان در اختیار دارند، از طریق سایت مؤسسه، پست الکترونیک و ... در اختیار این مؤسسه قرار دهند.

نشانی مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی: زاهدان ـ  صندوق پستی 98155-1191

شماره تماس: 09109616152

‏پست اکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

سایت: www.arshiyankavir.ir

 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید