جدیدترین مطالب

اکنون باید صبور بود زیرا پرواز ملکوتی آن عزیز بر آسمان بیکران جنت، زیباترین پروازهاست؛ لیکن در قبال تقدیر الهی سر تعظیم فرود آورده و جهت مزید درجات آن عزیز و صبر و اجر بازماندگان دست به دعا به درگاه ایزد منان بلند می ‏کنیم. 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «دکتر حلیمه عالی» نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سردار پاسدار «حبیب لک‌زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده سیستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشارت دهید به مؤمنان و صابران زمانی که مصیبتی به شما می‏رسد صبر و شکیبایی پیشه کنید و بگویید بازگشت همه به سوی اوست(قرآن کریم)؛ پس خاضعانه و خاشعانه سر تسلیم و بندگی به آستانش فرود می‏آوریم.

خانواده محترم لک زایی و مردم شریف سیستان! عروج ملکوتی سردار رشید اسلام حاج حبیب الله لک زایی را به شما و سایر داغداران تسلیت عرض نموده، مصیبتی است که کلام را یارای آن نیست و تحملش از حوصله ما خاکیان خارج است. اکنون باید صبور بود زیرا پرواز ملکوتی آن عزیز بر آسمان بیکران جنت، زیباترین پروازهاست؛ لیکن در قبال تقدیر الهی سر تعظیم فرود آورده و جهت مزید درجات آن عزیز و صبر و اجر بازماندگان دست به دعا به درگاه ایزد منان بلند می‏کنیم. روح پاکش قرین رحمت ایزدی و همنشین اولیای الهی باد و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند منان مسئلت داریم.

روحش یاد و یادش گرامی باد

حلیمه عالی

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی  

 

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید