جدیدترین مطالب

یکی از فرماندهان اسبق سپاه استان سیستان و بلوچستان با برشمردن خصوصیات و ویژگی های سردار حبیب لک زایی گفت: او انسانی خستگی ناپذیر بود و خستگی را خسته کرده بود.

 سردار مولوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، با بیان این مطلب گفت: مرحوم سردار لک زایی شخصیت متدین، انقلابی و مصمم در دفاع از آرمان های امام و رهبری بود.

وی افزود: در طول خدمتم در سیستان و بلوچستان او را فردی شجاع، سازمانی، پیگر ماموریت ها و مردمی یافتم.

وی تصریح کرد: او همانطور که اسمش حبیب بود، حبیب بچه های بسیجی، سپاهی و همچنین حبیب مردم سیستان و بلوچستان نیز بود .

وی با اشاره به اینکه سردار لک زایی زمان بازنشستگی اش فرا رسیده بود افزود: کار آمدی و تاثیر گذاری او در امنیت استان و بسیج باعث شد که فرماندهان سپاه به این جمع بندی برسند که سردار لک زایی بماند و تقدیر بر این بود که او در سپاه بماند، با لباس سپاه در ماموریت سپاه و در آستانه سومین سالگرد سرداران شهید شوشتری و محمد زاده و شهدای وحدت به خیل دوستان شهیدش بپیوندد.

همچنین سردار کیاشمشکی از دیگر فرماندهان اسبق سپاه سیستان و بلوچستان با بیان ویژگی های شخصیتی سردار لک زایی گفت: اصل سردار بودن، پدر شهید بودن و جانباز بودن از ویژگی های بارز سردار  لک زایی بود.

وی افزود: صداقت، اخلاص، پر کار بودن و. خاکی بودن سردار لک زایی  در بین بچه های بسیجی و سپاهی زبانزد بود.

وی افزود: در ان دوران سردار لک زایی تنها سپاهی استان بود که به عنوان پاسدار نمونه کشوری انتخاب شد .

سردار عظیمی جاهد فرمانده اسبق سپاه سلمان گفت: برادر لک زایی وزنه ای بود در استان که هم مورد مقبول اهل سنت و هم اهل تشیع بود و این به خاطر سجایایی اخلاقی و بزرگواری او بود.

وی افزود: سردار لک زایی طی سال های گذشته برای سالگرد شهدای وحدت زحمات زیادی کشیده بود اما امسال این سردار بزرگوار خود را کنار شهیدان شوشتری  و محمد زاده و دیگر شهدای وحدت رساند و امسال علاوه بر همه آن شهدای بزرگ چهره برادر لک زایی مزین این مراسمات است.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید