جدیدترین مطالب

گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حبیب لک زایی در مصلای فاطمه الزهرا (س) شهرستان ایرانشهر

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت سومین سالگرد شهدای وحدت بویژه سردار شهید ولی فتح مرادی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حبیب لک زایی مراسم بزرگداشتی در مصلای فاطمه الزهرا (س) شهرستان ایرانشهر برگزار شد .


امام جماعت مسجد المهدی زاهدان در این مراسم با اشاره با فضائل و مناقب حضرت امام محمد باقر (ع) و نقش آن امام همام در گسترش دین مبین اسلام گفت: وحدت هدف تمامی انبیاء الهی بوده و در این راه مجاهدتها و تلاشهای فراوانی انجام داده اند .

حجت الاسلام اصغری افزود : امروزه تعدادی مزدور استکبار تلاش می کنند تا با اقدامات تروریستی میان مسلمانان اختلاف بیندازند اما مردم باید همانند گذشته هوشیار باشند و تمامی توطئه های دشمنان را ناکام گذارند .

وی همچنین به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام که اختلاف دیرینه با مسلمانان دارند تلاش می کنند تا با هر ترفندی مسلمانان را در جهان تضعیف کنند که قطعا با وحدت و همدلی مسلمانان به اهداف خود نخواهند رسید .

حجت الاسلام اصغری از سردار لک زائی هم به عنوان مجاهدی نستوه یاد کرد که در عرصه های مختلف خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

 پدری مهربان برای مردم سیستان و بلوچستان
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید