جدیدترین مطالب

مسوول مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: یکی از تهدیدهای راهبردی فرقه ضاله وهابیت این است که می تواند تنش های فرقه ای را در استان های سنی نشین جمهوری اسلامی ایران، مانند کردستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بوجود آورد.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ  مراسم بزرگداشت «سردار شهید حبیب لک زایی» عصر دیروز شنبه 6 آبان 1391 با حضور علما، اساتید و شخصیت های فرهنگی و نظامی در قم برگزار شد.

«سرتیپ دوم پاسدار جواد ملکی» مسوول مرکز تعالی معنوی کوثر قم در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگار ابنا در سخنانی اظهار داشت: سردار حبیب لک زایی سال‎های جوانی خود را در راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گذراند، سرباز سرافراز و جان برکفی برای امام امت و بعد از آن در راه رهبری انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بود.

وی افزود: سردار لک زایی در همه امور صداقت داشت، اهل ریا و خودنمایی نبود و با وجود این که فرزند و داماد عزیز خود را در جریان جنایت تاسوکی به دست گروهک ملعون ریگی از دست داده بود، اما به هیچ عنوان حرفی از فرزند شهیدش نمی زد. وی عمر و سرمایه های زندگیش را در راه دین گذراند و در راه دین هم شهید شد.

مسؤول مرکز تعالی معنوی کوثر قم در ادامه گفت: جانشینی سپاه در استانی که مرزهای دریایی و زمینی با چند کشور دارد کار بسیار دشواری است اما سردار لک زایی با وجود جانبازی 73 درصد به خوبی از این عهده این مسوولین خطیر و حساس برمی آمد.

سرتیپ دوم پاسدار ملکی مسوولیت ستاد احیای امر به معروف سیستان و بلوچستان و ستاد مهدویت را که از کارهای سنگین و نادری عنوان کرد که توسط سردار لک زایی به بهترین شکل ممکن اجرا شد.

وی تفرقه افکنی را از خواصت وهابیت عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از تلاش های موثر شهید لک زایی وحدت بین شیعه و سنی بود، سردار لک زایی تلاش زیادی کرد تا مردم بفهمند بین اهل سنت و وهابیت تفاوت وجود دارد و بسیار تلاش کرد تا وهابیت در بین اهل تسنن رخنه نکند.

مسوول مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: یکی از تهدیدهای راهبردی فرقه ضاله وهابیت این است که می تواند تنش های فرقه ای را در استان های سنی نشین جمهوری اسلامی ایران، مانند کردستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بوجود آورد.

سرتیپ ملکی خاطرنشان کرد: اهل سنت دوشادوش شیعیان زندگی می‏کنند اما وهابیت دست پرورده بیگانه است، و همچون بهایت که در شیعه رخنه کرده؛ وهابیت نیز در بین اهل تسنن نفوذ می کند که از انگلیس نشات گرفته بین اهل تسنن رخنه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بمبگذاری انتحاری مسجد جامع امام حسین(ع) در منطقه چابهار و به شهادت رسیدن یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه، تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان و شیعیان پرچم لااله الاالله و محمدرسول الله گرفته اند و در راه عدالت و انسانیت حرکت می کنند، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خونخوار دست از جنایات خود برنمی دارد، و اگر ما فکر کنیم که دشمن ما را رها می کند یک خیال خام است.

شایان ذکر است «سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب لک‏ زایی» که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس به همسنگران شهیدش ملحق گردید.

وی که در سال 1367 در منطقه عملیاتی "شلمچه" به افتخار جانبازی نائل شده بود بدنش بيش از شصت تركش داشت و از ناحيۀ چشم، سر، پا، گلو، پهلوي چپ و پهلوی راست دارای مجروحیت بود.

حبیب لک‏ زایی در سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و در سمت های "جانشین و فرمانده سپاه شهرستان زابل"، "معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان"، "جانشین سپاه سلمان"، "دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان" و "مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود سیستان و بلوچستان" انجام وظیفه کرد. سردار لک زایی در نیمه شعبان امسال نیز در همایش بین المللی دکترین مهدویت به عنوان "فعال مهدوی" مورد تقدیر قرار گرفت.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران را در کارنامه خود به یادگار گذاشت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید