جدیدترین مطالب

مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرتیپ پاسدار ˈحبیب‌الله لک زاییˈ در مسجد نور تهران برگزار شد. این مراسم روز سه شنبه با حضور جمعی از سرداران، امیران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدحسن اختریˈ دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید اسلام، سخنانی درباره ویژگی‌های وی بیان کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که دشمن با ایجاد جنگ در سوریه به دنبال رخنه در محور مقاومت و شکست آن است، گفت: امروز تهاجم دشمن علیه نظام اسلامی آشکار و عیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرتیپ پاسدار شهید حبیب الله لک زایی گفت: شهادت در مکتب اسلام و اهل بیت(ع) افتخاری بزرگی است که خداوند فقط آن را به بندگان خاص خود اعطا می کند و شهادت سردار لک زایی نشان دهنده پذیرش اعمال و خدمات وی از جانب خداوند است.

وی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اظهار داشت: خون هایی که در کشورهای مسلمان بحرین، پاکستان، لبنان، افغانستان، عراق و سوریه ریخته می شود به دلیل دشمنی های آمریکا و رژیم صهیونیستی با گسترش اسلام ناب محمدی در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری اظهارداشت: اعمال تروریستی در چابهار و انفجار اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق ادامه توطئه های استکبار برای جلوگیری از قدرت یافتن اسلام در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: به همین دلیل کشورهای متحجر منطقه با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدام به توطئه در کشور ما می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که در حال نظاره فروپاشی ایسم های قدرت در جهان هستیم، گفت: اگر گروهی به اسلام حمله و به پیامبر (ص)، اسلام و قرآن اهانت می کنند به این دلیل است که موج اسلام خواهی در جهان گسترش یافته و بیداری اسلامی در جهان در حال پیشرفت است.
حجت الاسلام والمسلمین اختری، تفاوت امروز کشور با دوران دفاع مقدس را در مسلحانه بودن تقابل با استکبار دانست، تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران به صورت آشکار در حال انجام است که باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان به سوریه خاطر نشان کرد: استکبار تلاش دارد تا به راه انداختن جنگ در سوریه جبهه مقاومت را شکست دهد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈحبیب الله لک زاییˈ با بیش از 70 درصد جانبازی پس از 24 سال تحمل درد و رنج ناشی از مصدومیت دوران دفاع مقدس روز 25 مهرماه امسال در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش به جمع همسنگران شهیدش پیوست.

سردار شهید لک زایی که در سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به افتخار جانبازی نائل شده بود، بیش از 60 ترکش در بدن داشت و از ناحیۀ چشم، سر، پا، گلو، پهلوی چپ و راست دارای مجروحیت بود.

شهید لک‏زایی در سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و در سمت‌های جانشین و فرمانده سپاه شهرستان زابل، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، جانشین سپاه سلمان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان انجام وظیفه کرد.

این شهید والامقام در نیمه شعبان امسال نیز در همایش بین‌المللی دکترین مهدویت به عنوان ˈفعال مهدویˈ مورد تقدیر قرار گرفت.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران را در کارنامه خود به یادگار گذاشت.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید