جدیدترین مطالب

مراسم یابود سردار شهید حاج حبیب لک زایی امروز سه شنبه 16 آبان با حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در مسجد دانشگاه دریانوردی چابهار بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلزار شهدای رسول اکرم شهر ادیمی، در این جلسه پس از تلاوت قرآن، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم در خصوص اینکه در جهان هستی هر موجودی به طور غریزی دارای حب نفس می باشد و انسانی می تواند از این حب ذات بگذرد که به مرحله فنای فی الله رسیده باشد.
 
وی یادآور شد سردار شهید جزء نیروهای بسیجی مخلصی بودند که به این مرحله عرفانی رسیده بودند و اوج تعالی روحی و معنوی در وجود ایشان به وضوح نمایان بود و همگان از فقدان ایشان باعث غم و اندوه در بین بسیجیان و انقلابیون گشته است.

وی در پایان به ذکر مصائب سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین پرداخت.

گفتنی است سردار حبیب لک‏زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید