جدیدترین مطالب

شبی که ایشان به شهادت رسیده بود و پیکرشان به معراج الشهدا منتقل شده بود و قرار بود که فردایش ما از قم به تهران برویم، صبحش، یکی از بستگان به من گفت من ایشان را در رؤیایی صادقه دیدم که از من پرسید خاک کربلا داری و وقتی جواب مثبت شنید، گفت پس برای من همراه خودت بیاوری.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حبیب لک ‏زایی در حسینیه سپاه علی بن ابیطالب با حضور فرماندهان و کارکنان، چهارشنبه هفده آبان ماه 1391 برگزار شد.

در این مراسم معنوی که عطر یاد شهدا به آن جلوه خاصی داده بود، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گفت حبیب لک‏ زایی یک پاسدار بود و پاسدار کسی است که مردم به او عشق می‏ورزند و دشمنان از او حساب می‏برند. وی در ادامه تصریح کرد شناخت ویژگی‏های سردار شهید لک‏ زایی به عنوان یک پاسدار مخلص برابر است با شناخت سبک زندگی اسلامی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین لک‏ زایی گفت: مهم‏ترین ویژگی سردار لک‏ زایی که ویژگی برجسته و مهم سپاه هم هست این است که حرکتش برای خدا بود و به این توصیه خداوند که در قرآن فرموده: قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی عمل می‏کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود:  ویژگی دوم سردار لک‏ زایی «استقامت» بود و این شهید سرافرازدر راه تحقق آرمان‏های جمهوری اسلامی ایران که همان آرمان‏های اسلام است، استقامت داشت. وی مسئولیت‏های برادر شهیدش را به ویژه در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و بنیاد مهدویت نماد این استقامت دانست.

استاد لک ‏زایی «طمئنینه و آرامش قلبی و درونی» را ویژگی دیگر «حبیب» دانست و تبسم ایشان در هنگام شهادت که تا بعد از غسل و کفن بر لبان ایشان نقش بسته بود را نشانه این اطمینان و آرامش دانست.

«انابه» ویژگی دیگری بود که وی برشمرد و گفت: ایشان انسانی بی تکبر بود و من شدیدترین گریه‏های ایشان را در دیدار خانواده‏های شهدا دیده بودم. رابطه شهید با خدا طوری بود که هر چه درجه‏شان بالاتر می‏رفت، متواضع‏تر می‏شدند و در خانه خدا را بیشتر می‏ زدند.

در پایان لک‏ زایی گفت: سردار لک‏ زایی عاشق اهل بیت و امام حسین علیه السلام بود. وی افزود: شب همان روزی که ایشان به شهادت رسیده بود و پیکرشان به معراج الشهدا منتقل شده بود و قرار بود که فردایش ما از قم به تهران برویم، صبحش، یکی از بستگان به من گفت من ایشان را در رؤیایی صادقه دیدم که از من پرسید خاک کربلا داری و وقتی جواب مثبت شنید، گفت پس برای من همراه خودت بیاوری که این مطلب نگرش و بینش و عشق ایشان را به اهل بیت علیهم السلام و به ویژه به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین نشان می‏دهد

گفتنی است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در تهران و زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید