جدیدترین مطالب

عباسعلي ارجمندي فرماندار شهرستان زاهدان پيام تسليت بمناسبت عروج ملكوتي سردار سرافراز اسلام سرتيپ پاسدار حبيب لک زايي سنبل ایثار هشت سال دفاع مقدس و افتخار شهرستان زاهدان تسلیت گفت.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان زاهدان، فرماندار؛ عروج ملکوتی یادگار هشت سال دفاع مقدس را به ساحت مقدس امام زمان (عج) رهبر کبیر انقلاب و خانواده و بازماندگان ایشان و همچنین مردم شهید پرور زاهدان تسلیت و تعزیت گفت.

ارجمندي در این پیام آورده است: سردار سرتيپ پاسدار حبيب لک زايي جانشين سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان پدر شهيد و جانباز و از ایثارگرانی بود که نه تنها در دوران جنگ و در جبهه های حق علیه باطل طنین صدای پر قدرتش از چندین خاکریز همواره به گوش می رسید بلکه تا واپسین لحظه های عمر با حضور در صف اول راهپیمائی ها ارادت و پایبندی خود به رهبر و نظام را حفظ کرده و هرگز از روحیه انقلابی و ولایتی خود فاصله نگرفت.

فرماندار زاهدان، با اشاره به ایثارگری های سردار سرتيپ لک زايي و شهادت فرزند ایشان در دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشادت های وی در زمینه تبلیغات و ایجاد شور و نشاط در جبهه ها، ایشان را نمادی از رشادت ها و ایثارگریهای هشت سال دفاع مقدس و افتخار ایران و شهرستان زاهدان خواند و از خداوند منان صبر بیکران برای بازماندگان را خواستار شد.

در اين راستا شايسته است كه تمامي مديران، كاركنان دستگاههاي اجرايي شهرستان و نهادهاي انقلابي دوش به دوش امت حزب الله شهرستان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ اين سردار سرافراز اسلام سرتيپ پاسدار والامقام با حضور گسترده و پرشور خود در تمامي مراسم و برنامه هاي مرتبط بالاخص مراسم «استقبال از پيكر مطهر شهيد عزيز» كه ساعت 14 ظهر روز چهارشنبه از ميدان آزادي تا مسجد جامع بر گزار مي گردد بار ديگر اهتمام خويش را در ادامه راه به نمايش گذارند.

از خداوند متعال عزت و عظمت اسلام و نظام اسلامي را مسئلت دارم.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید