جدیدترین مطالب

رئيس ستاد راهيان نور و جانشين سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اینکه کارهایی که سردار لک‏ زایی انجام می‏ داد، بر مبنای رضایت الهی بوده است، گفت: ایشان منشأ خیرات و برکات فراوانی شده‏ اند و بارها به یاد دارم که در جلسات برای کمک به مردم مرزنشین و برطرف کردن موانع معیشتی آنان، درباره شهدا و برگزاری اردوهای راهیان نور سعی و تلاش وافر داشتند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت علیهم السلام ـ ابنا ـ جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين «سرتیپ پاسدار علی فضلی» چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه 1391 با خانواده و پدر سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی؛ "حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی" دیدار کرد.

سردار سرتيپ علي فضلي در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده این سردار شهید، گفت: آشنایی من با سردار شهید به هفده سال گذشته بر می‏گردد که برای حضور در یادواره شهیدان "میرحسینی" به شهرستان زابل آمده بودم.

رئيس ستاد راهيان نور ادامه داد: سردار شهید لک‏ زایی در تمام عمر مشغول مجاهدت بود و عمر پر برکت خود را همواره برای خدمت به اسلام، صرف انقلاب و مردم نمود.

سردار سرتیپ فضلی بیان کرد: جانباز و ابوالشهید لک‏زایی نه تنها بر مردم استان سیستان و بلوچستان که بر تمام مردم ایران حق دارند.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين جانشين سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اینکه کارهایی که سردار لک‏ زایی انجام می‏داد، بر مبنای رضایت الهی بوده است، گفت: ایشان منشأ خیرات و برکات فراوانی شده‏اند و بارها به یاد دارم که در جلسات برای کمک به مردم مرزنشین و برطرف کردن موانع معیشتی آنان، درباره شهدا و برگزاری اردوهای راهیان نور سعی و تلاش وافر داشتند.

وی افزود: از خداوند متعال می‏ خواهم، بتوانیم راه این شهید بزرگوار و سایر شهدای انقلاب را ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: من در زمان برگزاری مراسمات این سردار گرانقدر مأموریت بوده‏ ام و به همین دلیل نتوانستم در تشییع و مراسم بزرگداشت این شهید شرکت کنم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و جانشين قرارگاه منطقه‌اي قدس جنوب شرق کشور و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل سردار سرتیپ فضلی را در این دیدار همراهی می‏ نمودند.

گفتنی است در پایان این دیدار "سردار فضلی" لوح یادبودی به خانواده سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی اهدا نمود. متن این لوح یادبود را در ادامه ملاحظه می‏ کنید.

بسمه تعالی

سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گرامی باد

امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست. امام خمینی (ره)

خانواده محترم سردار جاوید الاثر حاج حبیب لک زایی

سلام بر شما خانواده عزیزی که با عروج شهادت گونه گرانمایه ترین گوهر زندگی خویش رسالت عظیم انسانیت و عبودیت در راه خدای بجای آورده و با صبر و شکیبایی در راه خدا چشم و چراغ این ملت شده اید.

سلام به شما که افتخار آفرینان جامعه اسلامی هستید. سلام بر شما که همچون عزیزتان عزت ابدی یافته اید.

اینک خداوند منان را شاکریم که به مناسبت سی و سومین سالگرد هفته بسیج به ما توفیق زیارت شما خانواده معظم شهید را عنایت فرمود گر چه با عروج شهادت گونه ابوالشهید و آن جانباز معظم قلب ما را سراسر غم و اندوه فرا گرفته است اما امیدواریم که انشاء الله خداوند بر همگان توفیق ادامه راه شهدا و آن عزیز سفر کرده و فرصت خدمت به اسلام و مسلمین را عنایت فرماید.

سرتیپ پاسدار علی فضلی

رئيس ستاد راهيان نور و جانشین سازمان بسیج مسنضفین

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید