جدیدترین مطالب

همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج حبیب لک زایی با حضور مردم مؤمن و قدرشناس، و سخنرانی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، «حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک‏ زایی»، روز شنبه (27 آبان، ساعت 14/30) در حسینیه سیستانی های گرگان برگزار می شود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش خبرگزاری اهل بیت علیهم السلام ـ ابنا ـ  مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج حبیب لک زایی با حضور مردم مؤمن و قدرشناس، در گرگان برگزار می ‏شود.

زمان: شنبه 27/8/1391 از ساعت 14:30 تا 16:30

مکان: گرگان، حسینیه سیستانی‏ ها

حضور عموم مردم خداجو و شهید پرور در این مراسم که در آغاز ماه محرم الحرام، با قرائت قرآن، مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت؛ «حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک‏ زایی» برگزار می‏ شود، پاسداشت ایثارگری، جهاد و شهادت است.

شایان ذکر است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در لباس پاسداري، در حين انجام مأموريت، در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.  

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید