جدیدترین مطالب

253181.jpgهمزمان با ايام سوگواري حسيني و در آستانه چهلمين روز شهادت «حاج حبيب لك زايي» از كتابي كه به مناسب چهلمین روز عروج ملکوتی اين سردار رشيد اسلام منتشر شده است رونمايي می‌شود. اين كتاب در 3 فصل، 11 گفتار و 2 ضمیمه تدوين شده است و فصل اول آن حاوي روزشمار زندگي شهيد، اتوبيوگرافي شهيد و آثاری از قلم و گفتار شهيد است.
_______________________________
همزمان با ايام سوگواري حسيني و در آستانه چهلمين روز شهادت «حاج حبيب لك زايي» از كتابي كه به مناسب چهلمین روز عروج ملکوتی اين سردار رشيد اسلام منتشر شده است رونمايي می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با ايام سوگواري سالار شهیدان(ع) كتاب «حبيب دلها» كه به مناسبت اربعين عروج ملكوتي سردار حاج حبيب لک‌زايي منتشر شده است فردا در قم رونمايي مي‌شود.

اين كتاب كه به همت «موسسة فرهنگي هنري عرشيان كوير تاسوكي» و به كوشش «رضا لک‌زايي» آماده شده است، مجموعة كاملي از وقايع حيات و پس از شهادت سردار لک‌زايي را به نگارش در آورده است.

اين كتاب در 3 فصل، 11 گفتار و 2 ضمیمه تدوين شده است و فصل اول آن حاوي روزشمار زندگي شهيد، اتوبيوگرافي شهيد و آثاری از قلم و گفتار شهيد است.

در فصل‌هاي بعدي كتاب، سخنراني‌ها و پيام‌هاي تسليتي كه پس از شهادت سردار لک‏ زايي از سوي مقامات كشوري و لشكري و شخصيت‌های حقيقي و حقوقي بيان يا صادر گرديد منتشر شده است.

از خواندنی‌ترين صفحات این كتاب، مصاحبه‌ها ياداشت‌ها و خاطراتي است كه از سوی بستگان، نزدیکان و همکاران شهید، به بيان زواياي مختلفي از زندگي پربار حبيب دلها پرداخته است.

اين كتاب كه در 368 صفحه از سوي «انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول(ص) تهران» منتشر شده است فردا به دست «سردار ملكي» رييس مركز تعالي معنوي کوثر ـ وابسته به سپاه علي ابن ابي‏طالب (ع) قم رونمايي ـ خواهد گرديد.

اين مراسم ساعت 13 فردا دوشنبه آبان 1391 در كتابخانه مجمع جهاني اهل بيت(ع) واقع در بلوار جمهوري اسلامي قم برگزار مي‌گردد.
 
برای خرید اینترنتی کتاب ، اینجا را کلیک کنید.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید