جدیدترین مطالب

253853.jpg«دکتر شریف لک زایی» رییس هیئت مدیره مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی در مراسم رونمایی كتاب «حبيب دلها» به ارائه گزارشی از تأسیس و اهداف این مؤسسه پرداخت و گفت: "مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی به منظور تمرکز در فعالیت های فرهنگی حول ارزش های اسلامی و دفاع مقدس و بویژه رفع مظلومیت از چهره شهدای منطقه سیستان از سال 85 تحت اشراف سردار حبیب لک زایی به صورت رسمی آغاز به کار کرد".
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با ايام سوگواري سالار شهیدان(ع) كتاب «حبيب دلها» یادنامه سردار حاج حبيب لک‌زايي دیروز ـ دوشنبه 29 آبان‏ماه ـ در كتابخانه معاونت امور فرهنگی مجمع جهاني اهل بيت(ع) در قم رونمايي ‌شد.

رییس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری عرشیان کویر تاسوکی دومین سخنران این مراسم بود که به ارائه گزارشی از تأسیس و اهداف این مؤسسه پرداخت و گفت: "مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی به منظور تمرکز در فعالیت های فرهنگی حول ارزش های اسلامی و دفاع مقدس و بویژه رفع مظلومیت از چهره شهدای منطقه سیستان از سال 85 تحت اشراف سردار حبیب لک زایی به صورت رسمی آغاز به کار کرد".

«دکتر شریف لک زایی» افزود: "در طول سالهای گذشته در سه دوره سررسید شهدای تاسوکی با هدایت و حمایت‏های سردار شهید لک زایی منتشر شد و امیدواریم در سال‎های آینده بتوانیم این کار را ادامه دهیم".

وی انتشار و توزیع تقویم های تک برگی شهدا در منطقه سیستان را از دیگر فعالیت‏های مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی عنوان کرد و گفت: "این کار با همکاری خیل عظیمی از دوستداران شهدا و ارزشهای دفاع مقدس در منطقه توزیع می شود که با استقبال خوبی روبرو شده است".

لک زایی انتشار کتاب "خورشید پنهان" را به عنوان اولین اثر مشترک بین مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی، بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان و مرکز تخصصی مهدویت قم نام برد و خبر داد: "چند مجموعه دیگر در برای تبیین ارزش مهدویت دست تهیه است که به خواست خدای متعال ان‏شاءالله در سال جاری منتشر خواهد شد".

رییس هیئت مدیره مؤسسه عرشیان کویر تاسوکی تدوین و انتشار مجموعه چند جلدی مقالات «روحانی شهید نعمت الله پیغان» که در واقعه تاسوکی به شهادت رسید را از دیگر فعالیت های این مؤسسه عنوان کرد و گفت: "این مقالات در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد انتشار مقالات سه جلدی این شهید روحانی تاسوکی باشیم".

وی درباره کتاب "حبیب دلها" هم گفت: "این کتاب که امروز رونمایی می شود مرهون زحمات زیادی است که توسط همکاران من، مؤلفان و نیز اعضای مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول(ص) انجام گرفته است. جرقه این کار در مراسم بزرگداشت شهید لک زایی زده شد و پیشنهاد اولیه انتشار یک مجله یا ویژه نامه بود که بعدها تصمیم گرفته شد به شکل کتاب منتشر شود تا کامل‏تر و مؤثرتر باشد".

دکتر لک زایی در پایان با تشکر از «حجت الاسلام والمسلمین حسینی عارف» مدیر عامل خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ و همکاران وی برای انتقال و اطلاع رسانی سریع اخبار مرتبط با سردار شهید لک زایی، گفت: "مجموعه دفتر دوم "حبیب دلها" در اسفندماه سال جاری به مناسبت سالگرد شهدای تاسوکی منتشر خواهد شد".

شایان ذکر است دفتر اول کتاب حبیب دلها به همت «مؤسسه فرهنگي هنري عرشيان كوير تاسوكي» آماده و در 368 صفحه از سوي «انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول(ص) تهران» به زیور طبع آراسته گردیده است.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید