جدیدترین مطالب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کتاب حبیب دلها اثر تاریخی و بیادماندنی از خاطرات سردار بی ادعای انقلاب در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین رونمایی از کتاب حبیب دلها اظهار داشت: سردار شهید حبیب الله لک زایی در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود که در دل این خانواده فرزندانی رشد و نمو کردند که اکنون به افتخار استان سیستان و بلوچستان مبدل شدند.
 
وی افزود: آلونگ حاج محمد اعتمادی خیرات و برکات فراوانی برای مردم سیستان و بلوچستان داشت، زیرا که در دل آن شریف، نجف، رضا برداران سردار شهید حبیب لک زایی پا به دنیا گذاشتند و اکنون هر کدام دارای تحصیلات عالیه از دانشگاهای کشور و سرباز دین در حوزه علمیه قم هستند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سردار حبیب لک زایی چهره نام آشنای تاریخ انقلاب است که در دوران نوجوانی خود در کنار بزرگان دلداده انقلاب اقدامات موثری برای ترویج انقلاب انجام داد.
 
دانشی گفت: شهید لک زایی با یک دنیا عشق به نظام جمهوری به خط مقدم می رفت به گونه ای که هر گاه از ماموریت بر می گشت توفه ای از حماسه های خود را بر بدن خود به یادگار می گذاشت.
 
وی افزود: شهید لک زایی سرباز انقلاب بود و در سمت فرماندهی هیچگاه ادعای نداشت و فروتنی و تواضع از قامت این شهید لبریز بود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: مردم سیستان و بلوچستان پس از گذشت 40 روز از شهادت لک زایی هنوز داغدار آن هستند و چهره باصفا و صمیمی آن شهید بزرگوار از فکر و ذهن مردم پاک نشدنی است.
 
دانشی گفت: ما اکنون در این مکان گردهم آمده ایم تا از اثر بیادماندنی و تاریخی در استان پرده برداری کنیم و آن کتاب حبیب دلها است که در این کتاب تصویری شفاف از زندگی شهید لک زایی توسط برادارش تدوین شده است.

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید