جدیدترین مطالب

امام جمعه زاهدان گفت: رونمایی از کتاب حبیب دلها یک جریان کوثری و الهام الهی برای تثبیت نظام است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در آیین رونمایی از کتاب حبیب دلها اظهار داشت: فطرت، شخصیت و هویت انسان بر پایه پیوند گذشته و آینده استوار که این تفکر در اسلام شاخص و اگر انسان این را نداشته باشد چیزی برای او باقی نمی ماند.
 
وی افزود: دوران دفاع مقدس هویت ملی و تاریخی انقلاب که با پاسداری از مقام شامخ شهدا، جانبازان، ایثارگران و سرداران با پایه و ریشه انقلاب پیوندی ناگسستنی دارد.
 
امام جمعه زاهدان یادآور شد: انقلاب اسلامی بزرگترین حماسه بشری در تاریخ که از عاشورا، محرم، کربلا و نینوا الهام گرفته و به یک فرهنگ و اندیشه در دنیا تبدیل شده است.
 
آیت الله سلیمانی گفت: قرآن کریم، داستان اصحاب کهف را در متون خود بازگو کرده زیرا که آنها جوانمرد بودند و ما از این قرآن کریم یاد می گیریم که از سرداران بی ادعای انقلاب یاد کنیم.
 
وی ادامه داد: رونمایی از کتاب حبیب دلها یک جریان کوثری است و باید برای شهیدان دیگر این خطه به مانند میرحسینی ها، آیت الله سید محمد طباطبایی ها و غیره گنجانده شود تا تصویر مبتذل بر پیراهن جوانان ترسیم نشود و تصویر قهرمانان نظام بر لباس حک شود.

 نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به تصویر کشیدن یک صاحب چهره منطقه سیستان و بلوچستان در قالب کتاب یک اصل اسلامی و بشری است.

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید