جدیدترین مطالب

با تمامي جراحاتي كه از دوران دفاع مقدس در بدن داشت با قبول مسئوليتهاي سنگيني چون جانشيني فرماندهي سپاه سلمان استان، دبيري ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر و مديريت بنياد فرهنگي حضرت مهدي (عج)، رياست مؤسسه خيريه امدادگران عاشورا، رياست هيات امناي گلزار شهداي حضرت رسول اكرم(ص) اديمي و مسئوليتهاي ديگر ، تا لحظات آخر عمر بدون كمترين توقع و با تمام وجود در نشر و ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدي(ص) سر از پا نمي شناخت.
 
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آنچه در پی می ‏آید یادداشتی است از همکاران «سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج حبیب لک زایی» در ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان سيستان و بلوچستان است که به مناسبت چهلمین روز عروج ملکوتی ایشان منتشر شده است.

بسمه تعالي

دفتر روزگار بار ديگر ورق خورد و روز عاشوراي سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين(ع) و ياران با وفايش مصادف با چهلمين روز عروج ملكوتي مردي از تبار حسينيان زمان گرديد.

هم او كه عمر پربركت خويش را از ابتداي نوجواني به عنوان بسيجي مخلص و بي ادعا و زماني در مصاف با دشمن بعثي، جان شيرين خود بر كف نهاد و در دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي ، بدن را تقديم نمود و به خيل جانبازان پيوست.

صبورانه و با متانت تمام شاهد به شهادت رسيدن فرزند جوان خويش بوده و خم به ابرو نمي آورد و با تمامي جراحاتي كه از دوران دفاع مقدس در بدن داشت با قبول مسئوليتهاي سنگيني چون جانشيني فرماندهي سپاه سلمان استان، دبيري ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر و مديريت بنياد فرهنگي حضرت مهدي (عج)، رياست مؤسسه خيريه امدادگران عاشورا، رياست هيات امناي گلزار شهداي حضرت رسول اكرم(ص) اديمي و مسئوليتهاي ديگر ، تا لحظات آخر عمر بدون كمترين توقع و با تمام وجود در نشر و ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدي(ص) سر از پا نمي شناخت.

اينك در چهلمين روز عروج ملكوتي سردار رشيد سپاه اسلام، حاج حبيب لك زايي، دور هم جمع شده‌ايم تا با روح بلندش پيمان ببنديم كه همواره از راه و روشي كه او به عنوان سرباز فداكار ولايت و رهبري براي ما ترسيم نموده، يك لحظه عقب نشيني نكنيم و چون او تا پاي جان بر عهد و ميثاقمان با آرمانهاي امام و رهبري ثابت قدم باشيم.

ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر سيستان و بلوچستان

گفتنی است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

 این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید