جدیدترین مطالب

رئیس هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید در مسئولیت های خود هیچگاه کوتاهی نکرد، خاطر نشان کرد: تفکر و اندیشه سردار لک زایی به عنوان یک مرجع در دانشگاه های نظامی تدریس شود. باغبانی با اشاره به اینکه سردار لک زایی یک نگاه فرهنگی به استان سیستان و بلوچستان داشت، گفت: او با قبول مسئولیت در بنیاد مهدویت، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان ادیمی پدر فرهنگ سیستان و بلوچستان شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رئیس هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان گفت: پالایش روحیات و رفع نیازهای معنوی انسان ها با یاد و خاطره شهدا امکانپذیر است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار غلامرضا باغبانی، رئیس هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان در آیین شب خاطره یادیار به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز عروج عارفانه سردار لک زایی در سالن اجتماعات اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان، اظهار داشت: آیین گرامیداشت شهید لک زایی، جلسه عبرت آموز و تاریخی در دوران زندگی ما انسانها است که در این محفل با دیدگاه و معرفت شهید آشنا شده و به انداز توان توشه ای از ارزش های متعالی سردار لک زایی بهره ببریم زیرا که سردار لک زایی فراتر از شرایط زمان خود تاثیر گذار بودند.
 
وی با بیان اینکه پالایش روحیات و رفع نیازهای معنوی انسانها با یاد و خاطره شهدا امکانپذیر است، افزود: سردار لک زایی از یک روحیه اعتقادی و ولایت مداری برخوردار بود که این موضوع باید در بین جوانان بسط و گسترش پیدا کند.

رئیس هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سردار از رفتاری فردی، اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی خاص بهره می جست و در ابعاد سازمانی، فردی و اعتقادی تکلیف خود را به خوبی انجام داد.
 
باغبانی ادامه داد: لک زایی قبل از انقلاب در دوران نوجوانی یک نیروی پخته و کارآمد بود که با پیمودن رده های نظامی به عنوان جانشین فرمانده سپاه سلمان منصوب شد، لک زایی در انجام تکلیف و مسئولیت خود نهایت تلاش را انجام می داد.
 
وی افزود: سردار لک زایی با نفوذ کلام تکلیف تواضع را بر مردم سیستان و بلوچستان دیکته کرد به گونه ای که 12 هزار و 500 بسیجی را به میدان جنگ تحمیلی اعزام نمود.
 
رئیس هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید در مسئولیت های خود هیچگاه کوتاهی نکرد، خاطرنشان کرد: تفکر و اندیشه سردار لک زایی به عنوان یک مرجع در دانشگاه های نظامی تدریس شود.

باغبانی با اشاره به اینکه  سردار لک زایی یک نگاه فرهنگی به استان سیستان و بلوچستان داشت، گفت: سردار لک زایی با نشستن در خانه می توانست از مزایای جانبازی استفاده کند اما او با قبول مسئولیت در بنیاد مهدویت، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان ادیمی پدر فرهنگ سیستان و بلوچستان شد.

وی با بیان اینکه سردار در فعالیت های فرهنگی عاشقانه کار می کرد، افزود: شهید لک زایی در انجام فعالیت های فرهنگی خستگی ناپذیر بود.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید